خبرهای داغ:

برترین های جشنواره مالک اشتر در شوش تجلیل شدند/منتخبان جشنواره رسالت سنگینی به عهده دارند

همزمان با برگزاری جشنواره مالک اشتر،منتخبان در سرفصل‌های مختلف سپاه و بسیج اعم از قرارگاه‌های تخصصی، معاونت‌ها و اقشار، نواحی، حوزه‌ها و پایگاه های مقاومت بسیج سپاه شهرستان شوش با حضور سردار هاتف تجلیل شدند.
کد خبر: ۹۶۲۰۴۰۵
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش؛جشنواره سراسری مالک اشتر شهرستان شوش، به منظور معرفی رده‌ها، حوزه و پایگاه‌های برتر و ایجاد وحدت رویه و نظام‌مند کردن برنامه‌ها و فعالیت‌های اقشار بسیج، روز دوشنبه با حضور سردار هاتف جانشین قرارگاه امنیتی ابوالفضل (ع) استان خوزستان  و جمعی از مسئولان شهرستانی در حسینیه سپاه  این شهرستان برگزار شد.

سردار هاتف جانشین قرارگاه امنیتی  ابوالفضل(ع) استان خوزستان در این آیین گفت: امام خمینی (ره) با نگاه به آینده بسیج را تشکیل داد و بسیج برای مقطع نبود و یک نماد است.

وی افزود: بسیج در جنگ تحمیلی، فعالیت های جبهه را گرفت، در شرایطی که همگان تصور می کردند جنگ در مدت دو هفته، جمهوری اسلامی به پایان می رسد ، بسیج و سپاه این معادلات را به هم ریخته و کمک کردند تا از این گلوگاه سخت عبور کنیم.

سردار هاتف تصریح کرد: پایگاه ها و بسیجیانی که در جشنواره مالک اشتر به عنوان برترین انتخاب می شوند، بدانند که تازه کار آنها آغاز شده است.

جانشین قرارگاه امنیتی ابوالفضل(ع) استان خوزستان یاد آور شد: پایگاههای ما باید در مسائل معنوی محله پیشتاز باشند، منتخبان این جشنواره رسالتشان  سنگین تر شده است.


گفتنی است،در این مراسم، افراد منتخب مجموعه بسیج سپاه شوش با ۲۳ منتخب در سرفصل‌های مختلف عملکرد سال ۱۴۰۲ لوح سپاس موفق‌ترین دریافت کردند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار