دبیر ستاد اربعین استان مرکزی

نام‌نویسی زائران اربعین حسینی از استان مرکزی به ۴۲ هزار نفر رسید

دبیر ستاد اربعین استان مرکزی گفت: تاکنون ۴۲ هزار و ۲۲۸ نفر برای شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین از استان مرکزی در سامانه ثبت نام کرده و متقاضی اعزام شده‌اند.
کد خبر: ۹۶۲۰۶۵۷
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ محمدرضا رضایی دبیر ستاد اربعین استان مرکزی شمار ثبت نام زائرانی متقاضی اعزام به کربلای معلی از این استان را تا روز گذشته ۴۲ هزار و ۲۲۸ نفر اعلام کرد و گفت: مرکزی تا به این لحظه جزو پانزده استان اول کشور در ثبت نام زائران در سامانه سماح است.
وی برخورداری از خدمات بهتر، پوشش بیمه و ارز اربعین را از مزیت‌های ثبت نام در این سامانه برای اعزام اعلام کرد و افزود: بیشترین زائران متقاضی تردد از مرز مهران هستند لذا زائران برنامه سفر خود را زمان‌بندی کرده و وسیله سفر خود را پیش از آغاز سفر پیش‌بینی کنند تا دچار مشکل نشوند.
دبیر ستاد اربعین استان مرکزی زیارت اربعین را یکی از کار‌های ارزشمند و با برکت انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: این حرکت خودجوش مردمی نقش بسزایی در مبارزه با استکبار جهانی و مقابله با هجمه‌های فرهنگ غربی دشمن دارد.
رضایی خاطرنشان کرد: امکانات مناسبی را ایران عراق برای زائران فراهم کردیم تا بتوانند این سفر معنوی خود را با خیال راحت انجام داده و در موعد مقرر به کشور بازگردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار