مثبت سوژه؛

کلاسهایی که تمام هم و غمش تربیت جوان مؤمن و پای کار انقلاب است

به همت سرکار خانم سعیدی حافظ کل قرآن شهرستان فلارد استان چهار محال و بختیاری، تشکیل کلاسهای قرآن این بانوی فرهیخته پیشتاز در زمینه‌ برگزاری برنامه‌های تربیتی برای جوانان و نوجوان محله‌ اسلامی است.
کد خبر: ۹۶۲۱۴۱۳
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرکار خانم آمنه سعیدی ابو اسحاقی  در گفتگو با خبرنگار ما اینگونه خود رامعرفی کرد:

پدرم معلم است و قاری قرآن.  در دوران بچگی همراه با پدر به یادگیری قرآن می‏پرداختم و  با توجه به علاقه خودم و تشویق والدین شروع به حفظ قرآن مجید کردم که زود موفق به حفظ قرآن شدم.

 بعد از ازدواج نیز با تشویق همسرم و کمک او موفق به حفظ کل قرآن شدم.

با توجه به تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر جهاد تبیین بر خود وظیفه دانستم که با تشکیل این کلاسها گامی در جهت تحقق جهاد تبیین برداشته باشم.

 یکی از نکات جالب توجه در آموزش های من، حضور والدین و فرزندانشان در کلاس‏ها می‏باشد که در خانه نیز می‏توانند به راحتی با هم تمرین کنند.

خبرگزاری بسیج ضمن آرزوی توفیق برای همه مربیان و متربیان قرآنی، امید است با اهتمام دیگر عزیزان بسیجی که توانمندی آموزش های مختلف به جوانان و نوجوانان و نونهالان عزیز را دارند به پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج مراجعه و در امر جهاد برای توانمندسازی هم استانی های عزیزمان سهیم شوند. ان شاءالله

ارسال نظرات
آخرین اخبار