خبرهای داغ:

«احمد » شهردار فامنین شد

همدان-طی مراسمی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان و فرماندار فامنین، احمد جمشیدی به عنوان شهردار جدید شهرستان فامنین معرفی شد.
کد خبر: ۹۶۲۱۴۳۴
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰
«احمد » شهردار فامنین شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سید روح‌الله حسینی فرماندار شهرستان فامنین در آیین تکریم و معارفه شهردار ف منین ضمن تبریک به احمد جمشیدی و تقدیر از زحمات حمید محبی شهردار سابق و سرپرست شهرداری حامد عباس‌رحیم اظهار کرد: شهر فامنین دارای شرایط ویژه‌ای است و با توجه به در حال توسعه بودن این شهر نیاز به توجه خاصی به زیباسازی این شهر است که شهردار سابق و سرپرست شهرداری در طول خدمت شایسته، خدمات ارزنده‌ای در این شهر برجای گذاشتند و زحمات آنها ستودنی است.

وی افزود: امیداست شهردار جدید نیز در طول خدمت به مردم این شهر همواره با تمام تلاش خود موفق و پیگیر باشند.

 فرماندار شهرستان فامنین بیان کرد: در شهر فامنین علاوه‌ بر رفع نیازهای عمرانی توجه به بخش فرهنگی نیز مهم بوده و با برنامه‌ریزی درست می‌توان ضمن خدمت به مردم شهر، انتظارات شهروندان به بهترین شکل ممکن محقق شود.

امیررضا یوسفیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان در ادامه اعضا شورای اسلامی شهر فامنین را یکی از موفق‌ترین شورای شهرهای استان برشمرد و اظهار کرد: شهر فامنین مستحق ارائه بهترین خدمات است و شهردار جدید با همفکری و تعامل اعضای شورا و سایر مسئولین می‌توانند علاوه بر خدمت به مردم شهر، امکانات شهر را به جایگاه و رتبه خوب برسانند.

در پایان این مراسم خدمات حمید محبی شهردار سابق و حامد عباس‌رحيم سرپرست شهرداری تجلیل و حکم احمد جمشیدی به عنوان شهردار جدید فامنین اعطا شد.

در حاشیه این مراسم مسئولان استانی و شهرستانی ازخانواده معظم شهیدان هاشمی، جعفری و باقری تفقد و دلجویی کردند.

گفتنی است؛ شهید فتحعلی‌هاشمی فرزند مهدی در سال ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی قصرشیرین و خانواده شهید حسین‌جعفری فرزند عز‌ت‌الله که در سال ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی قصرشیرین و شهید علی‌باقری فرزند حسن که در سال ۱۳۶۲ در منطقه عملیاتی دربندی‌خان به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار