خبرهای داغ:
جانشین انتظامی شهرستان الیگودرز خبر داد؛

قاتل آی نور سه ساله دستگیر شد

قاتل آی نور سه ساله دستگیر شد
جانشین انتظامی الیگودرز از شناسایی و دستگیری قاتل آی نور، کودک سه ساله در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۱۴۳۶
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان ، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان الیگودرز گفت: در پی مفقود شدن کودک  سه ساله در یکی از روستاهای شهرستان الیگودرز و کشف جسد وی پس از چند روز توسط دستگاه‌های امدادی و پلیس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ داریوش رمضانی در ادامه اظهار داشت: ماموران با اقدامات پلیسی و تخصصی با هماهنگی قضایی مظنون به دو نفر مرد و دو زن بودند در این  زمینه را دستگیر و  برای انجام تحقیقات بیشتر به مقر انتظامی منتقل کردند.


جانشین انتظامی شهرستان الیگودرز اضافه  کرد: در بازجویی های به عمل آماده از متهمان یکی از آنها بر قتل دختر بچه سه ساله الیگودرزی اعتراف کرد.

 وی تصریح  کرد: تحقیقات بیشتر در خصوص چگونگی و علت و انگیزه قتل آی نور و شناسایی همدستان احتمالی ادامه دارد.


گفتنی است ای نور دختر بچه سه ساله الیگودرز  روز پنجشنبه هجدهم مردادماه گم می شود و  خانواده  وی گم شدن دختر بچه سه ساله خود را به پلیس، هلال احمر و بخشداری اطلاع دادند که بلافاصله عملیات جستجو آغاز شد. 


از ابتدای عملیات جست و جو پنج تیم از هلال احمر متشکل از چهار تیم جست و جو و نجات، یک تیم تخصصی کوهستان و یک تیم آنست( سه قلاده سگ زنده یاب) و همچنین موتور و آفرود سواران شهرستان ازنا با حضور در اراضی حاشیه روستا مناطق مختلف را مورد رصد قرار داده بودند. اما در همه این مدت عملیات های جست و جو نتیجه بخش نبود.

و سر انجام  پیکر بی جان آی نور دختر بچه سه ساله اهل روستای ده سفید بخش مرکزی هفته گذشته پس از ۶ روز مفقودی در چاه فاضلاب همسایه پیدا شده بود.
انتهای پیام /

ارسال نظرات
آخرین اخبار