خبرهای داغ:
نائب رییس مجمع نمایندگان فارس:

وزرای دولت چهاردهم باید نگاه ویژه ای به استان فارس داشته باشند

نائب رییس مجمع نمایندگان فارس بر نگاه ویژه وزرای دولت چهاردهم به فارس تاکید کرد.
کد خبر: ۹۶۲۲۳۰۴
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، در روزهای گذشته صلاحیت چندین وزیر پیشنهادی توسط وکلای مردم بررسی شده و بر همین اصل، نائب رئیس مجمع نمایندگان فارس تاکید کرد که از گزینه های معرفی شده برای تصدی در کابینه چهاردهم حمایت خواهند کرد.

دکتر غلامرضا توکل با بیان اینکه وزرای دولت چهاردهم باید نگاه ویژه ای به استان پهناور فارس داشته باشند از «اسکندر مومنی» وزیر پیشنهادی کشور به عنوان شخصی اخلاق مدار، دارای سعه صدر و با سوابق ارزنده یاد کرد و اذعان داشت: مومنی در اعمال حاکمیت و اجرای سیاست‌های عمومی بومی دولت می تواند نقش مهمی ایفا کند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، «احمد دنیامالی» گزینه پیشنهادی وزارت ورزش را نیز یک انتخاب هوشمندانه از سمت رئیس دولت تلقی کرد و یادآورشد: دنیامالی نه تنها کارنامه درخشانی در این حوزه دارد بلکه در حوزه دیپلماسی ورزش نیز عملکردی مطلوب داشته و موفق بوده است.

نماینده مردم سروستان، کوار و خرامه در مجلس از «سید محمد اتابک» گزینه پیشنهادی وزارت صمت نیز اعلام حمایت کرد و توضیح داد: او یک چهره دوراندیش، کارآمد و توانمند است که برای این وزارتخانه، برنامه ای کامل و جامع تدوین کرده است.

این نماینده مجلس اشاره کرد: «فرزانه صادق مالواجرد» گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی نیز فرزند شهید و بانویی از بدنه راه و شهرسازی است که هم شهامت و جسارت دارد و هم با مسائل حوزه شهرسازی و معماری حوزه شهری مسلط است و بر همین اساس باید از او حمایت شود.

«محسن پاک نژاد» نیز گزینه معرفی شده برای نشستن بر سکوی وزارت نفت است که توکل با اشاره به همین مسئله، اذعان داشت: «پاک نژاد» با داشتن یک برنامه کامل در مدیریت ناترازی ها در حوزه انرژی و افزایش صادرات، در صورت انتخاب می تواند عملکرد مطلوبی داشته باشد، چرا که کارنامه او نویدبخش روزهای مطلوب برای صنعت نفت خواهد بود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، از احمد میدری وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز اعلام حمایت کرد و یادآور شد: میدری برای تقویت معیشت کارگران، اصلاح نظام دستمزد، حمایت از ساخت مسکن ارزان کارگری از محل تسهیلات ارزان قیمت، تضمین امنیت شغلی کارگران و حل اختلافات کارگری و کارفرمایی و همچنین کاهش حوادث و آسیب‌های شغلی، برنامه های خوبی دارد.

وی، عباس علی آبادی گزینه پیشنهادی وزارت نیرو شخصی بسیار فنی و باتجربه برشمرد و گفت: سابقه حضور در وزارت نیرو در سمت اجرایی را دارد و هم در وزارت صمت به‌عنوان وزیر حضور داشته است و تصریح کرد برنامه ارائه شده از جانب علی‌آبادی را بسیار مفید و کارآمد می باشد.

توکل بر حمایت از کابینه چهاردهم تاکید کرد و توضیح داد: نمایندگان مردم در خانه ملت، افرادی را انتخاب خواهند کرد که مطیع کامل ولایت و وفادار نظام باشند و برای رفع مشکلات و چالش‌های کشور با تمام توان تلاش کنند و جلب رضایت مردم و تکریم ارباب رجوع را در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار