خبرهای داغ:
در پی درگذشت پدر همسر جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین صادر شد؛

پیام‌های تسلیت رئیس سازمان بسیج مستضعفین، نماینده ولی فقیه در سپاه و مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین سرافراز

نماینده ولی فقیه در سپاه، رئیس سازمان بسیج مستضعفین و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، در پیام‌های جداگانه‌ای خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین سرافراز جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، درگذشت پدر همسر وی را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۶۲۳۴۵۰
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، نماینده ولی فقیه در سپاه، رئیس سازمان بسیج مستضعفین و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، در پیام‌های جداگانه‌ای خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین سرافراز جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، درگذشت پدر همسر وی را تسلیت گفتند.

متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه به شرح زیر است:

برادر گرامی جناب حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز (زید عزه) 
جانشین محترم نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین 

سلام علیکم 

درگذشت ابوالزوجه بزرگوارتان مرحوم مغفور حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا نورمحمدی که در ایام اربعین حسینی و ماه عزای آل الله جان به جان آفرین تسلیم کرد و در جوار حق تعالی آرمید، موجب تاثر و تعلم اینجانب گردید. 

ضمن اظهار همدردی، این مصیبت را تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند تبارک و تعالی برای آن فقید سعید، خلود در روح، ریحان و جنت‌النعیم و برای جنابعالی و سایر بازماندگان اجر جزیل و صبر جمیل مقرون صحت و سلامت مسألت می‌نمایم. 

امید است خداوند متعال روح پاک آن مرحوم مغفور را در اعلی علیین، با حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) محشور و قرین رحمتش فرماید. 

عبدالله حاجی صادقی
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی


متن پیام سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین به شرح زیر است:


کل نفس ذائقه‌الموت ثم الینا ترجعون

هر نفسی طعم مرگ را می‌چشد، سپس به سوی ما بازگشت داده می‌شوید


جانشین محترم حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین 

حجت‌الاسلام و المسلمین برادر سرافراز

سلام علیکم بماصبرتم

با نهایت تاسف و تعلم خبر ناگوار و تاسف‌انگیز درگذشت پدر همسر گرامی‌تان حجت‌الاسلام والمسلمین حاج محمدرضا نورمحمدی را دریافت نمودم، دست تقدیر و سرنوشت، مصیبت تاسف‌آوری را برای جنابعالی و خانواده محترم و بازماندگان شریف رقم زد.

ضایعه درگذشت غم‌انگیز آن روحانی بااخلاص و مهربان که عمر بابرکت خود را در مسیر ترویج فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) سپری کرد، همگان را متاثر نمود.

مراتب تسلیت و تعزیت اینجانب را در مصیبت وارده پذیرا باشید و‌ در غم خویش شریک بدانید. 

علو درجات معنوی و روحانی و رحمت و غفران الهی برای آن فقید سعید و بقای عمر توأم با صحت و سلامتی برای جنابعالی، بازماندگان و خانواده محترمتان از خداوند سبحان مسألت می‌نمایم.

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین


متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی به شرح زیر است:


برادر عزیزم جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای سرافراز (زید عزه)

جانشین محترم نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین


سلام علیکم بما صبرتم

با اظهار همدردی، خبر درگذشت پدر همسر مکرمه‌تان مرحوم مغفور حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمدرضا نورمحمدی واصل و‌ موجب تأثر و تألم گردید؛ رحلت غم‌انگیز آن روحانی پرهیزکار و بااخلاص که عمر پربرکت خود را در مسیر ترویج فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم‌السلام) سپری کرد، دوستان و آشنایان را متأثر نمود.

غم درگذشت عزیزان گرچه برای بازماندگان سخت و اندوهناک است اما یقین به تقدیر الهی و دانستن اینکه بر اساس آیه شریفه (و ان ربک المنتهی) مقصد و غایت نهایی مؤمنین (جنت الماوی) خواهد بود سختی و‌ تلخی مصائب را می‌کاهد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی؛ از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید، مغفرت و رحمت واسعه و‌ برای بازماندگان به ویژه جنابعالی، صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

علی رضایی 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار