خبرهای داغ:
مدیرکل کتابخانه های عمومی قزوین؛

استفاده از ظرفیت مجازات های جایگزین حبس برای توسعه کتاب و کتابخوانی

استفاده از ظرفیت مجازات های جایگزین حبس برای توسعه کتاب و کتابخوانی
فاطمه محمدبیگی بر ضرورت استفاده از ظرفیت احکام جایگزین حبس توسط قضات مطابق با ماده ۷۹ قانون مجازات اسلامی در راستای توسعه و تجهیز کتابخانه‌های عمومی و ارتقا مطالعه مفید تاکید کرد.
کد خبر: ۹۶۲۳۸۱۱
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴

 

قزوین_به گزارش بسیج، فاطمه محمدبیگی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین علی مصطفوی نیا رئیس کل دادگستری قزوین در رابطه با راهکارهای افزایش تعامل و همکاری کتابخانه ها با دستگاه قضا صحبت و تبادل نظر کرد.

 

وی افزود: امیدواریم در سال جاری با انجام هماهنگی‌های لازم، آمار مجازات‌های جایگزین حبس افزایش یابد و با کمک قضات محترم و نیز صنایع استان نهایت استفاده از این دو ظرفیت بسیار ارزشمند در جهت توسعه و تجهیز کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی به کار گیریم.

 

محمدبیگی خاطرنشان کرد: حمایت و همدلی مسئولان عالی رتبه استان می تواند ما را در انجام هرچه بهتر خدمات و فعالیت ها یاری دهد که در این زمینه دستگاه قضا نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین در پایان گفت: با توجه به اینکه کتابخانه هایی در زندان ها نیز وجود دارند که با همکاری اداره کل کتابخانه ها اداره می شوند و به صورت مستمر برنامه هایی فرهنگی در این کتابخانه ها برگزار می شوند، امیدواریم گام هایی بلند در مسیر ارتقای فرهنگ و کاهش آسیب های اجتماعی برداریم.

 

حجت الاسلام و المسلمین علی مصطفوی نیا رئیس کل دادگستری استان قزوین نیز در این دیدار ضمن اشاره به اهمیت مبحث کتاب و کتابخوانی بر حمایت از کتابخانه های عمومی تاکید کرد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار