خبرهای داغ:
آیت الله حیدری

باید به موضوع مهدویت اهتمام ویژه داشته باشیم

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در شب شهادت امام حسن عسکری(ع)در جمع مردم ولایتمدار شهرستان ایذه؛در کنار شناخت معارف دینی و معرفت به ائمه باید نسبت به موضوع مهدویت اهتمام بیش از پیش بشود چرا که همه مسلمانان به مسئله مهدویت اعتقاد دارند و نقطه مشترک همه مسلمانان عالم همین اعتقاد است.
کد خبر: ۹۶۲۶۷۲۸
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان ایذه؛همزمان با شب شهادت یازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام حسن عسکری علیه السلام حضرت آیت الله حیدری نماینده محترم مردم استان خوزستان در مجلس خبـــــرگان رهبـــــری میهمان مردم ولایتمدار ایذه و سخنران ویژه مراسم عزاداری مسجد لمام حسن عسکری علیه السلام این شهر بود.

 آیت الله حیدری ضمن تسلیت شهادت ابامحمد حسن بن علی العسکری و ادای خوشوقتی بابت حضور در جمع مردم شهید پرور و ولایتمدار شهرستان ایذه معرفت و امام شناسی را جزئی از وظایف همه شیعیان برشمردند 

نماینده  مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری  افزود؛ شناخت زندگی یکایک ائمه صلوات الله علیهم باعث شناخت هدف آنان و تقرب به مسیر و اهدافی است که آن بزرگواران برای آن از جان مایه گذاشتند.

ایشان در رابطه با عصاره عالم هستی حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف عنوان نمود همه مسلمانان عالم قائل به مسئله مهدویت هستند و لذا در این برهه حساس از تاریخ با توجه به تحولات مهم در جهان و منطقه و رویکرد پیش روندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که پرچمدار  این تحولات است و اینکه انقلاب ما برگرفته از آموزه های مهدویت توسط امامین انقلاب اسلامی است وظیفه ما مضاعف می شود.

آیت الله حیدری گفت؛ منتظران امام مهدی "عج"هم خود باید صالح باشند هم زمینه ظهور مصلح را باید با رویکرد و عملکرد خوب خود در جامعه فراهم نمایند .

لازم به ذکر لست در شب شهادت یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام حسن عسکری علیه السلام مداحان و مرثیه سرایان اهلبیت با مداحی و نوحه خوانی این ایام را گرامی داشتند.

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار