خبرهای داغ:
امام جمعه بروجرد:

حمایت از مستضعفین جهان اولویت مهم جمهوری اسلامی است

امام جمعه بروجرد گفت: حمایت از مستضعفین جهان در هر برهه جزو اولویت مهم جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۶۲۶۹۴۲
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلای بروجرد افزود: حمایت از مستضعفین جهان از شاخصه های انقلاب اسلامی است و این حمایت در هر زمان جزو اولویت های مهم جمهوری اسلامی محسوب می شود.

وی  با اشاره به سفر رئیس جمهور به عراق اظهار داشت: این سفر می تواند باعث تقویت جبهه مقاومت باشد زیرا هرچه رابطه بین دو کشور عمیق‌تر باشد دشمن،   در رسیدن اهداف خود در منطقه ناکام   می ماند. 
حسینی سفر رئیس جمهور به عراق را مهم دانست و اظهار داشت: این سفر  میتواند در اقتصاد، امنیت و سیاسی  دو کشور تاثیر گذار باشد.
 وی در ادامه تصریح کرد:  جلسه  دکتر پزشکیان  با رهبران مقاومت عراق موجب خشم  دشمنان شد.
حسینی با اشاره به بازگشایی مدارس در مهرماه گفت: دانش آموزان، دانشجو ها باید حجاب را رعایت کنند مربیان و اولیای آنها  بر  پایه های اعتقادی به خصوص مقوله رعایت حجاب بین دانش آموزان اهتمام جدی ورزند. 
او  افزود: بین شیعه و سنی اختلاف سلیقه وجود دارد اما به برکت انقلاب اسلامی این اختلافات  کنار گذاشته شده و باید  تلاش را بر وحدت بین شیعه و سنی، در بین مردم  گذاشت.
وی به سالروز  در گذشت شاعر به نام انقلاب اشاره  کرد و گفت: رهبر انقلاب اسلامی بر گسترش زبان فارسی در دنیا تاکید دارند و ما باید از زبان بیگانه در گفتگو ها خودداری کنیم. 

امام جمعه بروجرد با اشاره به سالروز قتل فلسطینیان گفت: مردم مظلوم فلسطین  بیش از ۷۰ سال است که توسط رژیم غاصب صهیونیست قتل عام می شوند  امید است دشمنان به زودی طعم تلخ این همه جنایت در حق ملت فلسطین را بچشند. 
انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار