خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گرگان:

هفته دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که باید مورد توجه همه قرار گیرد / برگزاری بیش از هزار برنامه در هفته دفاع مقدس

سرهنگ علیخانی در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان گرگان گفت: جاماندن از قافله شهدا بیشتر از شهادت در دوران دفاع مقدس بر دوش ما مسئولین سنگینی می کند.
کد خبر: ۹۶۲۷۳۳۲
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸

هفته دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که باید مورد توجه همه قرار گیرد / برگزاری بیش از هزار برنامه در هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان؛ سرهنگ علیخانی فرمانده سپاه گرگان در جلسه ستاد گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس شهرستان عنوان کرد: بسیج یک تفکر است و هرکسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در هر لباسی در حال خدمت به مردم و نظام است بسیجی می باشد.
وی افزود: گنج دفاع مقدس تمام شدنی نیست و همچنان در عرصه های مختلف در حال استفاده از این گنج هستیم.
فرمانده سپاه گرگان اذعان داشت: یک چهارم افرادی که در دفاع مقدس شرکت کردند جوان بودند و از ۴۰۰۰ شهید استان گلستان، ۴۹۰ شهید دانش آموز داریم و این میزان فراوانی جوانان در دفاع مقدس، یک حضور معناداری است.
وی تاکید کرد: هفته دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که باید مورد توجه همه دستگاه ها و ادارات دولتی قرار بگیرد؛ جاماندن از قافله شهدا بیشتر از شهادت در دوران دفاع مقدس بر دوش ما مسئولین سنگینی می کند.
علیخانی در پایان از اجرای بیش از هزار برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان گرگان خبر داد و افزود: در روز ۲۹ شهریورماه افتتاحیه برنامه های هفته دفاع مقدس شهرستان گرگان در فرمانداری برگزار خواهد شد و مقرر شده است در طول هفته از کلیه خانواده معظم شهدا شهرستان دیدار، تجلیل و تکریم بعمل آید.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار