خبرهای داغ:

مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه در استان بوشهر برگزار شد

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) گفت:این دوره از مسابقات با هدف ترویج فرهنگ مهارت آموزی ، شناسایی استعداد‌های برتر و همچنین ایجاد انگیزه و شور و نشاط بین کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در بوشهر برگزار شده است.
کد خبر: ۹۶۲۷۹۲۴
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر سرهنگ غضنفری معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در آیین افتتاحیه مسابقات مهارتی کارکنان و ظیفه استان بوشهر گفت:این دوره از مسابقات با هدف ترویج فرهنگ مهارت آموزی ، شناسایی استعداد‌های برتر و همچنین ایجاد انگیزه و شور و نشاط بین کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در بوشهر برگزار شده است.


سرهنگ غضنفری گفت: یکی از اولویت‌های سپاه استان بوشهر در جهت اجرای منویات رهبر معظم انقلاب تحقق حداکثری اهداف طرح مهارت آموزی سربازان وظیفه است.


وی گفت: برکات نهضت مهارت آموزی سربازان وظیفه که با تاکید و دوراندیشی رهبر معظم انقلاب اجرایی شده است طی سال‌های آتی ان‌شاءالله نمایان خواهد شد.


وی در پایان گفت:نفرات اول این ۲۰ رشته به مرحله کشوری که مهر ماه امسال در تهران برگزار می‌شود راه خواهند یافت. در این مسابقات سربازان و مربیان و فرماندهان تیم‌های برتر تشویق خواهند شد و مشوق این مرحله، مرخصی تشویقی، اعطا لوح تقدیر، اعطا گواهی مهارت است و همچنین هدیه نقدی، اولویت در استخدام و اولویت در اعطای وام خود اشتغالی است.
این دوره از مسابقات در ۲۰ کد رشته مهارتی برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار