خبرهای داغ:

خنثی سازی توطئه های دشمن با تلاش و هماهنگی بیشتر/ تاثیرات مثبت صالحین در جامعه

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی گفت: تاثیرات مثبت صالحین در جامعه بسیار زیاد است و اگر تلاش بیشتری کنیم می‌توانیم توطئه های دشمن را خنثی کنیم.
کد خبر: ۹۶۳۴۵۳۵
|
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار محمد رضا مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان صبح امروز در دیدار استادیاران صالحین اظهار داشت: در شرایط جامعه و با توجه به تغییرات فرهنگی ایجاد شده کار کردن در حوزه صالحین چه بخواهیم و چه نخواهیم تحت تاثیر قرار گرفته است.

 

وی با اشاره به اینکه تلاش ما این است که این تاثیر پذیری منفی را به حداقل برسانیم اذعان کرد: ما تلاش می‌کنیم که حداکثر تاثیرگذاری را برای همه و به خصوص نسل جوان در حوزه صالحین داشته باشیم.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی افزود: ما چه بخواهیم و چه نخواهیم جمعیت مخاطبین ما از جامعه هستند و وضعیت های فرهنگی که در جامعه اثر گذار می باشد در حلقه های صالحین ما هم‌ تاثیر دارد.

 

 مهدوی با بیان اینکه آنچه که ما این روزها شاهد هستیم و بر اساس برآوردهای میدانی از ابتدای مهرماه فکر نمی‌کردیم که قشر دانشجو و دانش آموز ما با توجه به فضای فرهنگی که در جامعه بود ادامه داد: نگاه ها خیلی مثبت است و انتظار ما در مهر ماه نسبت به آسیب های اجتماعی خیلی بالاتر بود ولی این آسیب ها بسیار کمتر از انتظار ما است.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی گفت: استقبال خیلی از دانشجویان و دانش آموزان از جلساتی که چه در راستای بحث صالحین داریم چه در راستای برنامه های بسیج پیگیری میکنیم زیاد است.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه شاید این مقدار استقبال ما را قانع نکند عنوان کرد: با این وجود این تاثیرات مثبت نسبت به سال گذشته و نسبت به وضعیتی که به لحاظ اجتماعی در آن قرار گرفتیم بسیار زیاد است این یک نکته مثبت است و جای امیدواری دارد که اگر تلاش بیشتری کنیم می‌توانیم آن توطئه های دشمن را خنثی کنیم.

 

وی در پایان افزود: در بحث حجاب و عفاف شاید در برخی محافل مشکل داریم ولی در خیلی از محافل درصد آسیب های آن با کاهش مواجه هستیم و این مسئله جای شکر دارد.امیدواریم که آن رسالت فرهنگی و عقیدتی که بر عهده ما است بتوانیم به خوبی انجام وظیفه کنیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار