خبرهای داغ:
قاسمی خبر داد

برگزاری هفتمین دوره جشنواره موسیقی سنتی در اسدآباد

همدان-رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد از برگزاری هفتمین دوره جشنواره استانی موسیقی سنتی در اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۴۵۵۳
|
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸
برگزاری هفتمین دوره جشنواره موسیقی سنتی در اسدآباد

رضا قاسمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار کرد: هفتمین دوره موسیقی سنتی استانی با عنوان «تک نازان  استان» با میزبانی اسدآباد برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: این مرکز در حال برگزاری جلسات مستمر برای برگزاری باشکوه جشنواره‌ها است و اطلاعات دقیق زمان برگزاری بعدا اطلاع رسانی می‌شود و جلسات متعددی با شهرداری  و شورای شهر و اداره کل و فرمانداری اسدآباد برای اجرای این جشنواره در حال برگزاری است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد گفت: داوران این جشنواره از تهران حضور پیدا می‌کنند و حضور همه گروه‌های موسیقی در این جشنواره آزاد است و در کنار برگزاری این جشنواره  کنسرت موسیقی هم برگزار می‌شود.

وی یکی از کارکردهای حوزه فرهنگ و هنر را کاهش آسیب‌های اجتماعی و ایجاد روحیه نشاط و امید در جامعه عنوان کرد و گفت: به هر میزان که شاخص‌های فرهنگی و هنری را در جامعه نهادینه کنیم؛ آسیب‌های اجتماعی کاهش یافته و به جامعه امید و نشاط تزریق می‌شود.

قاسمی یادآور شد: اسدآباد داری ۳ آموزشگاه  موسیقی به نام های عارف، بامداد و ماهور است که بیش از ۴۰۰ هنرجو در آنها در پرورش هستند که در جشنواره های استانی و کشوری  توانستند مقام کسب کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار