خبرهای داغ:
مثبت سوژه/

خاکریزی: هر کتابی را به این عشق می‌نویسم که تقریظ رهبری بخورد

همدان-نویسنده اسدآبادی با بیان اینکه در بحث جهاد تبیین که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است، اقداماتی در عرصه نویسندگی انجام داده است، گفت: هر کتابی را به این عشق می‌نویسم که تقریظ رهبری بخورد
کد خبر: ۹۶۳۵۱۷۸
|
۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۹
خاکریزی: هر کتابی را به این عشق می‌نویسم که تقریظ رهبری بخورد

طاهره خاکریزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه اول مهر ماه سال ۱۳۶۰ در اسدآباد همدان متولد شدم و در حال حاضر کارشناسی الهیات دارم و دارای یک دختر و دو پسر هستم، اظهار کرد: علاقه به نویسندگی از کودکی در وجودم بود.

وی افزود: گاهی در دفترها داستان می‌نوشتم و نیمه رها می‌کردم؛ این استعداد یک قوه جوششی داشته نه کوششی، جای خاصی هم دوره نگذراندم یعنی همان چیزی بوده که از کودکی علاقه داشتم.

این نویسنده اسدآبادی گفت: مادرم همیشه می‌گفت وقتی باهم بازار می‌رفتیم برایت عروسک یا اسباب بازی بخریم تمام حواست به کتاب بود و می‌گفتی کتاب می‌خواهم.

وی ابراز کرد: به طور جدی از سال ۱۳۸۳ با اولین کتابم که مجموعه شعری به نام «اجبار نیست دوست بداری مرا» آغاز کردم که چاپ شد.

خاکریزی عنوان کرد: تاکنون حدود ۱۴ جلد کتاب چاپ کرده‌ام و اوایل فروردین ماه بود که کتاب شهدای مدافع حرم روحانی توسط مدیریت ادبیات حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان چاپ شد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه زنان یک رمان در مورد حجاب و کارهای پژوهشی نیز داشتم، خاطرنشان کرد: در ملکه ذهنم هست که در خصوص زنان بنویسم، کارهای پژوهشی در مورد زندگی پس از مرگ، برزخ، شیطان، مرگ، معاد، جن، روح و... دارم، البته یک کتاب نیز در مورد زنان «چگونه همسر دلخواهت شوم» دارم که زیر چاپ رفته و در مورد مسائل مربوط به خواستگاری است که یک زن باید بداند، در مجموع یک کتاب جامع و خوبی است که هنوز چاپ نشده و در دست چاپ است.

این نویسنده اسدآبادی ابراز کرد: دوست دارم بیشتر در مورد زنان کار کنم چراکه یک دختر ۱۵ ساله دارم و دوست دارم در این زمینه بیشتر کار کنم چراکه در این زمینه کارهای زیادی نیست.

وی با بیان اینکه بیشترین کارهای من در خصوص شهدا است، گفت: عمده کارهایی که در مورد شهدا انجام دادم در حوزه شهدای مدافع حرم است و دو کار دیگر در دست چاپ دارم، در خصوص سردار سنندجی به نام سردار آقایی نوشتم، بیشتر دست نوشته‌هایم اخلاقی است.

خاکریزی با اشاره به حمایت‌ها و تشویق‌های همسرش در نوشتن ادامه داد: همسرم گوشه‌ای از کار و زندگی را که متعلق به من هست به دوش کشیده که من بتوانم بنویسم.

وی با بیان اینکه در بحث جهاد تبیین که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است، نیز اقداماتی در عرصه نویسندگی انجام داده است، گفت: هر کتابی را به این عشق می‌نویسم که تقریظ رهبری بخورد و هر قدمی که برمی‌دارم عشق خاصی به رهبر معظم انقلاب دارم و سال گذشته توفیق این را داشتم که در دیدار رهبری حضور داشته باشیم که به واسطه کتاب شهدای مدافع حرم روحانی ما را دعوت کردند و از نزدیک ایشان را دیدم و آرزیم را به ایشان گفتم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار