فرمانده ناحیه بسیج سپاه قشم:

سپاه پاسداران صدای مردم و خدمتگزار ملت است

فرمانده ناحیه بسیج سپاه قشم با تاکید بر اینکه اقتدار امروز ایران اسلامی به برکت حضور و پشتیبانی ملت است، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صدای مردم و خدمتگزار ملت است.
کد خبر: ۹۶۳۵۳۸۴
|
۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۸

سرهنگ پاسدار محمد حکمیان فرمانده سپاه قشم در جمع مردم روستای باسعیدو قشم ضمن تشکر از حمایت و پشتیبانی ویژه مردم این منطقه از نظام جمهوری اسلامی افزود: مردم ولایتمدار این منطقه همواره حضور درخشانی در صحنه های مهم سیاسی و اجتماعی این آب و خاک داشتند و ما قدردان این حمایتها هستیم و همه تلاش خود را برای دفاع از این آب و خاک انجام می دهیم.

وی با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی با حضور و حمایت مردم تشکیل شده، افزود: قطع به یقین با حمایت مردم و رهبری مقام معظم رهبری این نظام استمرار خواهد داشت.

فرمانده سپاه بسیج ناحیه قشم با اشاره به دلاورمردی‌های نیروهای سپاه پاسداران در عرصه های مختلف و موفقیت آنها در عملیات وعده صادق 1 و 2، خاطرنشان کرد: به برکت توکل و دعای مردم ، امروز فرزندان این آب و خاک در سپاه پاسداران در اوج قدرت و عزت برای دفاع از این مرز و بوم قرار دارند.

سرهنگ پاسدار حکمیان با اشاره به جنایت های بی شمار رژیم غاصب اسرائیل، گفت: اقدامات و جنایات رژیم اشغالگر قدس فقط منحصر و محدود به فلسطین و لبنان و غزه نیست، بلكه صهیونیسم تهدیدی جدی برای كل منطقه و جهان اسلام است.

وی با تاکید بر اهمیت حفظ و تقویت وحدت میان امت اسلامی، گفت: با توجه به وضعیت موجود منطقه و تهدیدات گسترده اسرائیل علیه جهان اسلام، همراهی و وحدت ملتهای مسلمان مشت محكمی بر دهان اسرائیل است.

فرمانده سپاه بسیج ناحیه قشم تصریح کرد: تاریخ گواه خواهد داد که دریای خونی که رژیم منحوس و کودک‌کش صهیونیستی از خون افراد بی‌گناه غزه و لبنان به راه انداخته است، این رژیم را در خود غرق خواهد کرد.


سرهنگ پاسدار حکمیان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی جرات رویارویی با رزمندگان حزب‌الله و حماس را ندارد و به همین دلیل کودکان و زنان را قتل عام می کند و دست به ترورهای ناجوانمردانه می زند، عنوان کرد: یک سال است جبهه مقاومت در غزه توانسته در مقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی کند در حالی که کشورهای عربی و سایر کشورهای دنیا فکر نمی‌کردند که بتواند مقاومت کند.

وی خاطرنشان کرد: مردم دنیا امروز تصویر درستی از این رژیم سفاک و خطرناک برای جامعه جهانی پیدا کرده‌اند و این پیروزی بزرگ برای جبهه مقاومت و شکستی بزرگ‌تر از شکست نظامی برای صهیونیست‌هاست.

فرمانده سپاه ناحیه قشم در این دیدار بار دیگر از حمایت و پشتیبانی مردم روستای باسعیدو تقدیر و تشکر کرد و گفت: قطع به یقین با وحدت و همدلی در تمام عرصه ها و در جهت آبادانی این آب و خاک می توانیم به نتایج بسیار عالی دست یابیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار