خبرهای داغ:

جمع آوری کمک های مردمی ویژه مردم فلسطین در سرخه

مسوول بسیج سازندگی حوزه مقاومت بسیج خواهران کوثر (س) سرخه از جمع آوری کمک های مردمی به همت پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان جهت کمک به مردم بی دفاع در راستای لبیک به منویات رهبری خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۶۴۶۳
|
۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای منویات مقام معظم رهبری درخصوص اهمیت کمک به مردم غزه و لبنان که فرمودند: بر همه‌ی مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آن را یاری کنند، پویش جمع‌آوری کمک برای جبهه مقاومت به همت پایگاه های مقاومت بسیج خواهران و برادران در شهرستان سرخه در حال انجام است.

ریحانه جلالی مسوول بسیج سازندگی حوزه مقاومت بسیج خواهران کوثر (س) سرخه در گفتگو با خبرنگار ما درخصوص کمک های انجام شده اظهار کرد: در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری،بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت نرجس خاتون (س) روستای اروانه کمک‌های نقدی خود را به مبلغ یک میلیون و دویست هزار تومان12 میلیون ریال برای حمایت از مردم مظلوم یمن، غزه و لبنان اهدا کردند.

او افزود: همچنین بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه نیز مبلغ 10 میلیون ریال  جهت کمک به مردم مظلوم یمن، غزه و لبنان جمع آوری و واریز کردند.

مسوول بسیج سازندگی حوزه مقاومت بسیج خواهران کوثر (س) سرخه تصریح کرد: حمایت و خروش ملت های مسلمان و آزادی خواه جهان نشان دهنده این است که مردم و ملت های جهان بیدار شدند، انشاالله شاهد نابودی رژیم غاصب صهیونیستی خواهیم بود

.

ارسال نظرات
آخرین اخبار