خبرهای داغ:
امام جمعه شهرضا:

استکبار جهانی به دنبال فراموش شدن مسئله قدس است.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه استکبار جهانی به دنبال فراموش شدن مسئله قدس است تا رژیم غاصب صهیونیستی به جنایت‎های خود ادامه دهد، گفت: باید با حضور گسترده در این راهپیمایی، این توطئه‎ها خنثی شده و فریاد مردم به گوش جهانیان برسد.
کد خبر: ۸۸۷۳۹۲۰
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهرستان، با اشاره به دیدار اخیر مسئولان نظام با رهبر معظم انقلاب، اظهارداشت: رهبری در این دیدار شاخصه هایی را برای نیروهای انقلابی برشمردند که ایستادگی و ثبات در اصول، پایبندی نسبت به ارزشها و پاک دستی و ساده زیستی و پرهیز از زندگی اشرافی از جمله آنها است.

وی افزود: پایبندی به اصول و مبانی دینی، مرزبندی شفاف با دشمنان دین و انقلاب و اعتماد به مردم که اصلی ترین سرمایه نظام و انقلاب هستند، از جمله دیگر شاخصه های افراد انقلابی از دیدگاه رهبری بود.

امام جمعه شهرضا گفت: برخی از افراد با دخالت بیجا و بدون اینکه سمتی داشته باشند، در امور حج قصد اخلال در ادای این فریضه الهی را دارند، شماها چه کاره هستید که در اینگونه امور دخالت می‌کنید.

وی بیان کرد: وقتی یک هیئت سیاسی با هماهنگی رهبری برای برقراری ارتباط جهت اعزام حجاج اقدام کرده اند دیگر کسی حق اظهار نظر ندارد چون در این زمینه رهبری انقلاب کاملاً اشراف و نظر دارند.

حجت‌الاسلام یعقوبی گفت: در حالی که نماینده ولی فقیه در امور حج با علما و مراجع درباره اعزام مجدد حجاج دیدار کرد و مراجع تقلید نسبت به این مسئله ابراز خرسندی کردند باز هم عده ای با انتشار سخنان بیهودی قصد منصرف کردن افراد مستطیع را دارند.

وی اظهارداشت: مگر کسانی که به سوریه اعزام می شوند وصیت نامه نمی نویسند؟ به همین ترتیب کسانی هم که به سفر حج اعزام می شوند باید وصیتنامه نبویسند، هیچ کس تضمین نکرده که همه افراد از همه سفرها به سلامت برگردند اما حج یک فریضه الهی است که مانند نماز صبح باید به جا آورده شود.

امام جمعه شهرضا گفت: همه ما وظیفه داریم از رهبری انقلاب اطاعت کنیم، کسی هم از آینده و چگونگی اوضاع خبر ندارد اما در شرایط فعلی باید کاروانها، روحانیان کاروانها و افراد مستطیعی که توفیق حضور در حج را یافته اند آماده باشند تا به این سفر الهی اعزام شوند.

وی افزود: شبهای قدر فرصتی برای راز و نیاز با خداوند است و بهترین مکان برای این کار هم مساجد است، حال اگر گروهی از خرابکاران با اقدامات ساده لوحانه در پایتخت قصد بر هم زدن نظم را داشتند نباید گمان کنیم که این وضعیت ممکن است در همه جای کشور ایجاد شود.

حجت‌الاسلام یعقوبی افزود: در حال حاضر امنیت کامل در کشور ما وجود دارد و خرابکاران توان انجام هیچ کاری که در نظم و امنیت کشور اخلال ایجاد کند را ندارند پس باید با اطمینان در محافل مذهبی حاضر و ضمن ادای مناسک مذهبی با باشکوه تر شدن اینگونه مراسمها کمک کنیم.

وی با تأکیدبر ضرورت حضور گسترده مردم ایران در راهپیمایی روز قدس، تصریح کرد: هر سال مردم ایران برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین در این راهپیمایی شرکت می‎کنند.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه غده سرطانی رژیم غاصب صهیونیستی مردم فلسطین را از خانه و کاشانه خود بیرون کرده، افزود: حضور با شکوه مردم در جمعه آینده جواب کوبنده‌ای به آمریکا و آل‌سعود است و هم بهترین روز برای وحدت است.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی به دنبال فراموش شدن مسئله قدس است تا رژیم غاصب صهیونیستی به جنایت‎های خود ادامه دهد، اظهارداشت: باید با حضور گسترده در این راهپیمایی، این توطئه‎ها خنثی شده و فریاد مردم به گوش جهانیان برسد.




ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار