خبرهای داغ:
همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر بیان شد؛

انقلاب اسلامی هدیه الهی بود

حجت الاسلام داودی گفت: انقلاب اسلامی هدیه الهی برای ملت بزرگ ، ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی بود.
کد خبر: ۹۲۱۵۸۷۸
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال وبختیاری؛ کارشناس مسایل دینی فرهنگی وسیاسی درجمع بسیجیان حوزه خواهران میانکوه باگرامی داشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی هدیه الهی برای ملت بزرگ ، ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی بود.

کارشناس مسایل دینی درخصوص دوران سلطنت پهلوی اظهار داشت: فساد اخلاقی خاندان پهلوی به حدی بود که محمد رضا شاه گاهی به خاطر لحضاتی لذت جنسی یک میلیون دلار هدیه به دوستان و اطرافیان خود پرداخت می کرد. چگونه می توان  انتظار داشت این افراد برای حفظ بیت المال و استفاده در جهت مصالح مردم زحمت بکشند.

حجت الاسلام مرتضی داودی درادامه بیان داشت:مهمترين و اصلي‌ترين مزيت حكومت اسلامي نسبت به حكومت طاغوت نوع مشروعيت حكومت است كه مبتني بر مشروعيت الهي است كه درآن افراد صرفاً براساس داشتن ويژگي‌ها و لياقت‌ها به حكومت مي‌رسند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر حضور همه آحاد مردم در انتخابات تاکید دارند،افزود: برای انتخاب، نیازمند شاخص هایی هستیم که بر اساس آن فرد اصلح را انتخاب کنیم،این ویژگی هادر فرمایشات مقام معظم رهبری تعیین شده است.

حجت الاسلام داودی گفت: ولایی و انقلابی بودن،بصیرت و کاردانی بالا وعلاقه مندی به مصالح نظام،شجاع بودن، گشودن گره های زندگی مردم،داشتن اخلاص، پایبندی به ارزش ها و آرمان های نظام، هراس نداشتن از دشمن و فانی شدن در خدمت به مردم و داشتن اخلاق را از شاخص های انتخاب اصلح برشمرد.

وی تاکید کرد: برای انتخاب،باید این شاخص ها را مورد توجه قرار داد و فردی را انتخاب کرد که هم سو و هم افق با ولایت فقیه باشد و مطالبات معظم له را محقق می کند.

حجت الاسلام داودی در پایان گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که کاندیداها باید پایبند به منافع ملی و اقتصاد مقاومتی باشند؛ اگر هر زمانی از خود ضعف نشان دهیم دشمن آن را سوژه قرار می هد و به آن حمله می کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار