امام جمعه سنندج:

کشتن مومن در ماه مبارک رمضان خلاف دین و شرع اسلام است

ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج کشتن مومن در ماه مبارک رمضان را خلاف شرع و دین مبین اسلام دانست و عنوان کرد: قطعا چنین اقداماتی ملت ایران را در برابر دشمنان متحدتر و منسجم‌تر از گذشته خواهد نمود و دشمن باید بداند که نخواهد توانست این ملت را در برابر اهدافش ناتوان و ضعیف گرداند.
کد خبر: ۹۲۳۸۶۱۶
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۷
ماموستا رستمی امام جمعه سنندج و نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، ضمن محکوم کردن به شهادت رساندن جمعی ازجان بر کفان و سبزپوشان سپاه بیت المقدس به دست شقی‌ترین افراد اظهار داشت: قطعا چنین اقداماتی ملت ایران را در برابر دشمنان متحدتر و منسجم‌تر از گذشته خواهد نمود و دشمن باید بداند که نخواهد توانست این ملت را در برابر اهدافش ناتوان و ضعیف گرداند.

امام جمعه سنندج در ادامه گفت: کشتن مومن در ماه رمضان ماهی که خداوند بزرگ آن را قدر نهاد است محکوم است چرا که در این ماه خداوند بندگان مومن و حتی کافر را مورد رحمت قرار می‌دهد پس کسی که در این ماه دستش به خون مومن روزه دار آغشته می‌شود از شقی‌ترین انسان‌ها خواهد بود و خداوند بزرگ هرگز چنین سرکشی را نخواهد بخشید.

وی در ادامه عنوان نمود: تروریست‌ها با هدف قرار دادن امنیت و آرامش پایدار استان کردستان نمی‌توانند راهی از پیش ببرند، اما باید خود بدانند که کُرد‌ها برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی خون می‌دهند و علاوه بر اینکه این اقدامات و توطئه‌های آنان هیچ تأثیری در تضعیف اراده و اعتقاد جوانان کردستانی در حفاظت از امنیت و پاسداری از نظام و ولایت‌فقیه ندارد، یقیناً جنایت وحشیانه آنان نیز بی‌پاسخ نمی‌ماند.

امام جمعه سنندج بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی به حول و قوه الهی به‌زودی انتقام خون‌های پاک و به ناحق ریخته شده این شهدای گرانقدر را خواهد گرفت.

ماموستا رستمی افزود: تروریست‌ها هیچ بویی از انسانیت نبرده‌اند و اقدامات ضدانسانی آنان در این ماه مبارک قطعا جنایتی بزرگ و نابخشودنی است.

امام جمعه سنندج اظهار کرد:در ماه مبارک رمضان خداوند متعال در‌های رحمتش را به روی تمامی بندگانش می‌گشاید و حتی شیاطین را به ضربه نزدن به مومنان و نریختن خون مومن در این ماه امر فرمود: ه است، اما گروهی قسی القلب و بیمار با به شهادت رساندن چند تن از پاسداران سبز پوش و حافظان امنیت این استان نشان دادن که این کار تنها از شقی‌ترین بندگان خدا بر خواهد آمد و انجام آن را از دیدگاه خدا، قرآن، و پیغمبر محکوم اعلام کرد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار