فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید ابراهیمی قم.

با مدد الهی کرونا را شکست می‌دهیم

گزارشی از عملکرد مجموعه حوزه مقاومت بسیج شهید ابراهیمی جهت مبارزه با کرونا و همکاری در مواسات و کمک مومنانه توسط محمودآبادی فرمانده حوزه ارائه گردید.
کد خبر: ۹۲۴۱۵۱۰
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸

 محمود محمودآبادی از اهم فعالیت‌ها مجموعه حوزه مقاومت بسیج شهید ابراهیمی قم در راستای مبارزه با کرونا و رزمایش مواسات و مهربانی درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم توضیحاتی شرح داد.

محمودآبادی بیان نمود: حوزه مقاومت بسیج شهید ابراهیمی بعد از انتخابات و پس از اعلام خبر شروع بیماری کرونا در قم قرارگاهی با حضور نیرو‌های جهادی تشکیل داد.

فرمانده حوزه شهید ابراهیمی گفت: با کمک نیرو‌های بسیجی، مردمی و جهادی تیم‌هایی برای ضدعفونی معابر، درب منازل، درب ورودی مغازه ها و... و با کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیرین محدوده استحفاظی، چند دستگاه سمپاش کوله‌ای تهیه شد.

وی ادامه داد:در ابتدا معاونت عملیات حوزه را با تمام قوا وارد میدان کرده و مسئولیت سازماندهی بسیجیان و دعوت از نیرو‌های داوطلب گرو‌های مقاومت بین المللی همچون حزب الله لبنان، حشد شعبی عراق، سوریه، یمن و فلسطین با تعاملی بسیار بالا جهت اجرای ضدعفونی تا پایان سال عهده دار گردید.

محمود ابادی افزود:ضدعفونی معابر، اطراف حرم مطهر، پاساژ‌ها و مجتمع‌های مسکونی و اداری، مساجد و حسینه‌ها در اولویت قرار گرفت.

وی گفت: در این مورد پایگاه‌های بسیج این حوزه در این امر مهم شرکت داشتند و همگی با همدلی توانستند هر ۲ روز یک بار کل محدوده و حتی خارج از محدوده را ضدعفونی کنند.

همچنین ایستگاه سلامت در میدان بسیج توسط گردان بیت المقدس این حوزه به مدت یک ماه راه اندازی گردید و ضدعفونی نمودن خودروها، ارائه پک‌های بهداشتی، ضدعفونی و... از فعالیت‌های این ایستگاه بود.

محمودآبادی  بیان کرد:در راستای لبیک به ندای رهبر عظیم شان انقلاب اسلامی در خصوص رزمایش همدلی و کمک مومنانه توسط خیرین محدوده، یک هزار بسته معیشتی هر کدام به ارزش میانگین پانصد هزار تومان برای نیازمندان تهیه و توزیع گردید.

 وی ادامه داد: ان شاءالله با مدد الهی و عنایت اهل بیت (س) و شهدای گرانقدر، کرونا را شکست می‌دهیم و تا انتهای آن، در کنار مردم هستیم و از تمامی بسیجیان و نیرو‌های انقلابی و جهادی مجموعه کمال تشکر، قدردانی و سپاسگزاری را دارم.
 
انتهای پیام/ / الف-جهاندیده
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار