اعزام ۴ گروه تخصصی بسیج جامعه پزشکی به الشتر

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: چهار گروه تخصصی، عمومی و دندانپزشکی طرح شهید دکتر رهنمون به منطقه قلایی الشتر اعزام شد.
کد خبر: ۹۲۴۸۹۰۹
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ دوم عبدالوحید ملک‌آرا، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان، امروز  در جمع خبرنگاران گفت: با مساعدت کانون بسیج جامعه پزشکی و همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان الشتر، چهار گروه پزشکی عمومی و تخصصی، دندانپزشکی و آموزش شهید دکتر رهنمون برای ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی به روستاهای محروم چال سبز، چم گرگعلی و کلکستان منطقه قلایی از توابع این شهرستان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این اعزام بیش از ۲۷۰ نفر در بخش‌های تخصصی، عمومی، مامایی و بهداشتی ارائه خدمت کردند، افزود: علاوه‌بر ویزیت و داروی رایگان، برنامه آموزش آشنایی با بیماری‌ها و راه‌های پیشگیری و مشاوره به ۵۰ نفر توسط کارشناسان مربوط انجام شد.

ملک‌آرا با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان توسط این گروه‌ها به مردم، بیان کرد: علاوه‌بر خدمات بهداشتی و درمانی و آموزشی، ارائه خدمات دندانپزشکی به ۱۳۰ نفر به‌صورت رایگان از دیگر خدمات خداپسندانه در این اعزام است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار