جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در مازندران:

مشکلات کشور با فرمول‌های اقتصادی دشمن حل نمی‌شود

جانشین فرمانده کل سپاه با تصریح بر اینکه مشکلات کشور با فرمول‌های اقتصادی دشمن حل نمی‌شود، گفت: در حل  مسائل و مشکلات کشور باید براساس قاعده‌های قرآن عمل کنیم نه بر اساس قاعده‌ها و فرمول‌های دشمن.
کد خبر: ۹۲۴۹۳۴۸
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹

آغاز مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه کربلا
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،  سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه کربلا که  با حضور آیت الله لائینی نماینده، ولی فقیه در استان، مجید حسین زادگان استاندار و دیگر مسئولین کشوری و لشکری در سالن غدیر سپاه کربلا برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فرا رسیدن شهادت حضرت امام صادق (ع) گفت: بهترین حال عاقبت بخیری شهادت است که انسان می‌تواند با اختیار خود در آن قرار بگیرد.

سردار فدوی با بیان اینکه خیل عظیم شهدا موید آن است که دلدادگان بسیاری پای کار انقلاب اسلامی ایستادگی کردند، افزود: پاسداران و بسیجیان تا پای جان  برای انقلاب ایستادند و همچنان این روال برقرار است.

جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه با اعلام اینکه رزمندگان، پاسداران و بسیجیان در طول ۴۱ از سال از انقلاب اسلامی همیشه در صحنه بودند، و در چند سال اخیر در عرصه‌ای متفاوتی وارد میدان شدند ادامه داد: نسل چهارم انقلاب اسلامی مثل نسل اول  برای  هدف والای انقلاب  سراز پانشناختند. نسلی که  امام و شهدای جنگ تحمیلی را ندیدند، اما برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) و برای دفاع از جبهه حق انقلاب اسلامی در برابر هجوم تمام و کمال جبهه باطل شیطان بزرگ آمریکا و هم پیمانانش تا پای جان ایستادند.

سردار فدوی با اشاره به بیش از ۱۰ هزار شهید استان مازندران گفت: این موید  راه خدا و راه جبهه حق انقلاب اسلامی است که دلدادگان با اطمینان پای در این راه گذاشتند در حالیکه می‌دانند در این راه باید جان بدهند.

جانشین فرمانده کل سپاه در بخش دیگری از سخنان خود طبق آیات قرآن همواه در هر شرایطی پیروزی با حزب الله است، خاطرنشان کرد: در دنیا دو حزب بیشتر نیست حزب الله و حزب شیطان.

به گفته سردار فدوی آدم باید مراقب باشد که حتما در حزب الله قرار بگیرد.

جانشین فرمانده کل سپاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه  روزی دشمنان تصور می‌کردند می‌توانند کشور را تصاحب کنند، گفت:یک روزی دشمنان احمق انقلاب اسلامی ادعا کردند که نمی‌گذاریم انقلاب اسلامی  پا بگیرد. از همان روز‌های اول انقلاب  دست به براندازی زدند، بعاد و تعداد جبهه باطل  را  زیاد کردند وقتی مطمئن شدند که نمی‌توانند یک دیوانه مثل صدام را پشتیبانی کردند که ۸ سال به ما جنگ تحمیل کرد.

سردار فدوی با تاکید بر اینکه هیچ کشوری جرات رویایی با ایران را ندارد، خاطرنشان کرد: هیچ کشوری در دنیا جرات ایستادن مقابل اروپا و آمریکا را ندارد.لذا در همین قضیه  حمل سوخت با کشتی به ونزوئلا  آمریکا نتوانست در برابر ایران مقاومت کند، زیرا تعریف ما و آمریکا از قدرت متفاوت است  چرا که  دشمنان  خدا، حق و اثر شهید را نمی‌فهمند.

جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه با اشاره به فرموده امام که همه ما مأمور به تکلیف و وظیفه ایم نه مأمور به نتیجه، یادآور شد: ما مکلف به نتیجه نیستیم چرا که در هر شرایط پیروزی از آن جبهه حق و حزب الله است.
 
سردار فدوی با بیان اینکه دشمن زبان قدرت موشک و قدرت رزم ایران را می‌فهمد برای همین از قدرت ایران تمکین می‌کند، افزود:اینکه اگر مشکلی داریم، چون پای کار نرفتیم و اگر پای کار نرویم خداوند هم کاری نمی‌کند لذا خداوند به وعده‌های خود عمل می‌کند بنابراین وقتی در کاری موفق خواهیم بود که  با اخلاص پای کار برویم.

جانشین فرمانده کل سپاه با تصریح بر اینکه مشکلات کشور با فرمول‌های اقتصادی دشمن حل نمی‌شود، گفت: در حل  مسائل و مشکلات کشور باید  براساس قاعده‌های قران  عمل کنیم نه بر اساس قاعده‌ها و فرمول‌های دشمن.

سردار فدوی با بیان اینکه بیش از ۴۱ سال از انقلاب می‌گذرد و ما طبق  قاعده قرآنی عمل کردیم موفق شدیم، گفت: ان شاء الله به فرموده امام  راحل انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی اش حضرت صاحب الزمان (عج) تحویل می‌دهیم.

جانشین فرمانده کل سپاه درپایان سخنان خود  با اشاره به اینکه سپاه کربلا از اولین سپاه‌هایی بود که  تشکیل شد، افزود: سپاه مازندران مایه افتخار است و فرمانده جدید  سپاه کربلا به لحاظ سنی جوان‌تر  و سیاست جوان‌گرایی دارد.

سردار فدوی  در پایان با تصریح بر اینکه بازنشستگی در نیروی انقلابی وجود ندارد، تاکید کرد: پاسداری از انقلاب اسلامی تمامی نداشته و شهادت  پایان ماموریت یک سپاهی است.

 به گزارش بسیج، در پایان مراسم با حکم سردار لشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرهنگ دکتر سیاوش مسلمی به عنوان فرمانده جدید سپاه کربلا منصوب و از زحمات ۶ ساله سردار بابایی فرمانده سابق سپاه کربلا تقدیر شد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار