مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه(ع):

دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن هدف اصلی سپاه و بسیج است

امام جمعه شیروان ضمن تاکید بر همکاری و همدلی بیشتر در پیشبرد اهداف انقلاب و برنامه های فرهنگی و اجتماعی شهرستان گفت: دفاع از نظام اسلامی و حفظ انقلاب و دستاوردهای آن هدف اصلی سپاه و بسیج است.
کد خبر: ۹۳۴۶۶۸۹
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج؛حجت الاسلام زحمتکش مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه صبح امروز در دیدار با امام جمعه شیروان ضمن تاکید بر همکاری و همدلی بیشتر در پیشبرد اهداف انقلاب و برنامه های فرهنگی و اجتماعی شهرستان گفت: دفاع از نظام اسلامی و حفظ انقلاب و دستاوردهای آن هدف اصلی سپاه و بسیج است.

زحمتکش با اشاره به انتخابات پیش رو و اهمیت آن افزود: دشمن با تمام قوا و به کارگیری عیادی داخل و خارج از نظام تمام قطع ایستاده است تا با القای ناامیدی مشارکت مردمی را در این عرصه به حداقل برساند.

وی با بیان اینکه جبهه انقلابی و دلسوزان نظام قطعاً به دنبال امید آفرینی و افزایش حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای هستند گفت باید از تمام ظرفیت های حقیقی و مجازی و تبلیغ چهره به چهره استفاده کنیم تا مشارکت همگانی صورت گیرد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه اظهار داشت: مهمترین نقطه ضعف این نظام عدم شکل‌گیری دولتی انقلابی هم تراز با انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام تکمیلی امام جمعه شهرستان شیروان نیز با بیان اینکه انتخابات یک پوست اندازی جدید برای نظام و انقلاب است بر مشارکت همگانی برای حضور در پای صندوق‌های رای و تعیین سرنوشت کشور به دست مردم تاکید کرد.

تکمیلی با فتنه خواندن اقدامات و تلاش های دشمنان در فضای مجازی در راستای عدم مشارکت مردمی در انتخابات افزود: برنامه‌ریزی‌های خوبی در شهرستان صورت گرفته تا با به کارگیری همه ظرفیت‌های موجود، حماسه‌ای دیگر در عرصه انتخابات رقم بخورد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار