گروه دختران نوجوان حورا با ایده فرمانده حوزه بنت الهدی تشکیل شد

گروه دختران حورا در سال ۹۸ با ایده فرمانده حوزه بنت الهدی با به کارگیری دختران نوجوان زیر ۱۸ سال پایگاه‌های زیربط تشکیل شد.
کد خبر: ۹۳۶۴۸۹۱
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: گروه دختران حورا در سال ۹۸ با ایده فرمانده حوزه بنت الهدی با به کارگیری دختران نوجوان زیر ۱۸ سال و بنا به گفته فرمانده حوزه بنت الهدی قانع هدف از تشکیل گروه دختران حورا این بود که بتوان از این نیرو‌ها به صورت تربیت شده در بافت حوزه به کار بگیرند.
در این راستا کلاس‌هایی پیرامون جایگاه والای زن در اسلام، ارزش پوشش و حجاب زن در تمامی ادیان، و... وهمچنین در باب مباحث سیاسی، فرهنگی، اجتماعی... برای این دختران درمحل حوزه بنت الهدی تشکیل شد.
با شروع شیوع کرونا دختران حورا در فضای مجازی با فرمانده حوزه بنت الهدی و مسئول فرهنگی حوزه تعامل دارند و از ایده‌ها و نظر‌های ناب و جوان پسند دختران حورا در مناسبت‌های مختلف از جمله نحوه برگزاری مراسم‌ها استفاده می‌شود.
از جمله فعالیت این دختران در این دوره تشکیل پویش هر خانه یک حسینیه می‌باشد که در این پویش خانواده‌ها را تشویق و ترغیب به گرفتن مراسم‌ها و آیین مذهبی و نصب پرچم و کتیبه در منزل با همکاری فرزندان می‌کنند که هدف اصلی از ایجاد این پویش آشنایی بیشتر فرزندان با آیین و مراسمات مذهبی می‌باشد.
همچنین در آخر این پویش به خانواده‌هایی که عکسی از مراسم و نصب پرچم بر دیوار منزل فرستاده اند به قید قرعه یادبودی اهدا می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار