خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا

چلّه دوم انقلاب، مرحله تمدن سازی انقلاب اسلامی است

کد خبر: ۹۴۱۶۶۱۵
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محمد پنجی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در جمع پایوران و سربازان ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا، به تحریم های ظالمانه دشمنان انقلاب اسلامی در طول این 43 سال اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران تقریباً در تمامی دوران ها در تحریم بوده است، تحریم ها از اوایل سال 59 که آمریکا ارتباطش را با ایران قطع کرد و بعد هم از اروپا شروع شد.

وی گفت:این تحریم ها که در حوزه اقتصاد به اشکال مختلف شکل گرفته، در عین حال ضربه های زیادی هم به ما وارد کرده است، ولی انقلاب اسلامی با تکیه بر توان داخلی توانسته این توطئه های شوم را خنثی کند و مسیر پیشرفت را طی کند.

وی در ادامه افزود: ملت با بصیرت انقلاب اسلامی با تکیه بر معنویت و استمدادهای الهی و تدابیر و رهنمودهای امام خمینی(ره) در سال 57 با روحیه استقلال خواهی، آزادمنشی، اتکا به نفس و زیر بار نرفتن ظلم و ستم و خودکفایی در همه زمینه ها به اهداف اصلی خود رسیدند.

حجت الاسلام پنجی، چلّه انقلاب اسلامی را یک چلّه پرافتخار و بدون خیانت به آرمان هایش دانست و گفت: انقلاب اسلامی با سرسختی تمام برای هدف اصلی خود که تمدن نوین اسلامی بود، همه توطئه ها را خنثی و مسیر پیشرفت را با صلابت طی کرده است. انقلاب اسلامی، تنها انقلابی است که یک چله پر افتخار را بدون خیانت به آرمان هایش پشت سر نهاده است و برای رسیدن به اهداف خود،آرمان های خود را زیر پا ننهاده و با توجه به آرمان های خود طی طریق نموده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا، در پایان سخنان خود، به مؤلفه های چلّه دوم انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: مراحل بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به عنوان نقشه راه چلّه دوم انقلاب، عبارت از خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی است.

وی اضافه کرد: نیل به تمدن نوین اسلامی در منظومه فکری رهبر معظم انقلاب اسلامی به سال 68 و اولین سال رهبری ایشان باز می گردد. با توجه به حوادث و توطئه های دشمنان در طول این 43 سال از عمر پر برکت انقلاب و تحولات منطقه و پیروزی های پی در پی جبهه مقاومت، چلّه دوم انقلاب، باید مرحله تمدن سازی انقلاب اسلامی باشد و همه مسئولین در این پیچ مهم تاریخی باید با اقدامات جهادی و انقلابی این مرحله را محقق سازند.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار