رئیس شورای جهادی شهرستان زاهدان گفت:

مدیریت جهادی و مدیریت انقلابی یک روحیه است/خدمت‌رسانی ۲۰ گروه جهادی در زاهدان به مردم

حجت الاسلام کوچکزایی گفت: سیاحت و زیارت گروههای جهادی همت در خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان است
کد خبر: ۹۴۲۳۶۲۲
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸

حجت الاسلام مهدی کوچکزایی، رئیس شورای جهادی شهرستان زاهدان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان ضمن تبریک سال جدیدکه از سوی مقام معظم رهبری به سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده است، گفت: امید واریم این سال سالی پر از خیر و برکت برای مردم به ویژه جوانان باشد و علت برای جبران عقب ماندگی های عمرانی، اشتغال، کارهای علمی و مباحث اقتصادی باشد.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که می فرمایند اگر مدیریت جهادی و یا همان کار و تلاش با نیت الهی مبتنی بر علم و درایت حاکم باشد، افزود: مشکلات کشور در شرایط کنونی و فشارهای خباثت آمیز قدرت های جهانی قابل حل است و کشور حرکت رو به جلو را ادامه خواهد داد.

کوچکزایی ادامه داد: مدیریت جهادی و مدیریت انقلابی یک روحیه است که به صورت ملکه در افراد حاصل و نمایان می شود که خوشبختانه امروز گروه های جهادی، به صورت خودجوش با استفاده از توان مردمی در کنار سایر ارگانها و نهادها و ادارات  پا به کار  بوده و جایگاه خود را جهت حل مشکلاتی که در کشور وجود دارد پیدا کرده اند.

وی با اشاره به این مطلب که جهادگران با روحیه جهادی در طول 42 سال با هدف حل مشکلات اقتصادی، سلامت، محرومیت زدایی، عمرانی، معیشتی مردم و...در میدان عمل حضور پیدا کرده اند بیان کرد: در ایام نوروز جوانان و نوجوانان خودجوش با داشتن روحیه ایثار و از خود گذشتگی و جهادی تفریح و سیاحت خود را وقف کمک به مردم کرده اند .

رئیس شورای جهادی شهرستان زاهدان تصریح کرد: جهادگران در تعطیلات نوروز اردوهای جهادی را در تمام شهر های استان برگزار کرده اند که در شهرستان زاهدان نیز این اردوها برگزار شده تا عقب ماندگی های شهر زاهدان را جبران کنند.

این مسئول ادامه داد: اردوهای جهادی در شهرستان زاهدان از 26 اسفند ماه سال گذشته آغاز و تا 13 فروردین ماه سال جاری تداوم داشته که بالغ بر 20 گروه جهادی در بخش های فرهنگی، عمرانی، محرومیت زدایی، تبلیغی، و... در محله های شهر زاهدان حضور پیدا کردند که این گروههای جهادی از تمام اقشار مختلف بسیج بودند .

وی با تاکید بر این مطلب که سیاحت و زیارت گروههای جهادی همت در خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان است بیان کرد: با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی و همدلی فعالیت گروههای جهادی در حاشیه شهر زاهدان انجام شده است.

کوچکزایی اظهار داشت: در سال جاری گروههای جهادی علاوه بر فعالیت های عمرانی بر توزیع  بسته های معیشتی، برنامه های فرهنگی و تبلیغی نیز اقدامات موثری را با روحیه بسیجی و جهادی با موانع و مانع تراشی ها مبارزه کردند تا با این کار خود احساس تکلیف و رسالتی که به مردم و انقلاب را دارند ایفا کنند از فرصت تعطیلات نوروزی استفاده کردند.

وی ادامه داد: شهرستان زاهدان 93 گروه جهادی در سایت اطلس جهادی ثبت شده است که از این تعداد در ایام نوروز 20 گروه جهادی در سطح شهر فعالیت داشتند و 10 گروه در خارج از شهر زاهدان به شهرستانهای جنوبی و شمالی استان اعزام شده اند که مشغول فعالیت های عمرانی و محرومیت زدایی هستند که این فعالیت ها مایه خیر و برکت بوده و این پتانسیل در گروههای جهادی زاهدان وجود دارد که علاوه بر پوشش دهی در شهر زاهدان، از توانمندی این گروهها در دیگر شهرستانهای استان نیز استفاده می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار