برپایی همایش ویژه هفته عفاف و حجاب و نمایشگاه بانوی اصیل در پردیسان

همایش تخصصی عفاف و حجاب و نمایشگاه بانوی اصیل با حضور فرمانده ناحیه امام حسن (ع) در پردیسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۴۶۲۷
|
۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، به همت بسیج جامعه زنان ناحیه امام حسن (ع) و همزمان با هفته‌ی عفاف وحجاب همایش بانوی اصیل، با حضور مسئولین ناحیه بسیج امام حسن (ع) و خواهران بسیجی در حوزه آیت الله ایروانی برگزار گردید.

دراین برنامه که با حضور فرماندهی و مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه و معاونت فرهنگی و اجتماعی استان برگزارشد؛ سرهنگ جعفری فرمانده ناحیه امام حسن علیه السلام به ایراد سخن پرداخته و ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری چنین برنامه‌هایی گفت:درسال جدید برای خواهران آمر آموزش‌ها و دوره خودشناسی برگزارگردید که ازبین این خواهران افرادی منتخب و در دوره تخصصی شرکت داده شدند.
برپایی همایش ویژه هفته عفاف و حجاب و نمایشگاه بانوی اصیل در پردیسان
وی افزود: الحمدالله و به لطف خواهران آمر در سال جدید، تعداد هزار تذکر لسانی انجام پذیرفته که از این بین، تعداد قابل توجهی به این امر مهم و توصیه و تذکر خواهران توجه کردند.

لازم به ذکر است این برنامه که خانواده شهیدان مکیان و سراجی از شهدای مدافع حرم نیز حضور داشتند، با سخنرانی دکتر ظهیری استاد حوزه و روایتگری حجت الاسلام والمسلمین جلالیان ادامه یافت و با پرچم گنبد منور حضرت امام حسین(ع)و حضرت ابوالفضل(ع) متبرک گردید و در پایان حاضرین در همایش از نمایشگاه تخصصی عفاف و حجاب با عنوان بانوی اصیل بازدید کردند.

انتهای پیام/زمانی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار