خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین؛

جان دادن در مسیر ولایت و انقلاب، الگوپذیری از سیره فاطمی است   

حجت الاسلام رضا صادقی عنوان کرد: وقتی دید که بصیرت افزایی موثر نیست جان خود را فدای ولایت و اسلام کرد تا این مهم را بیان کند که وقتی دین در خطر باشد باید جان داد تا دین بماند. 
کد خبر: ۹۴۷۷۰۳۰
|
۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹

قزوین_ حجت الاسلام رضا صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین در گفتگو با خبرنگار بسیج ضمن تسلیت ایام شهادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: فاطمه ای که ام ابیهاست و پاره تن رسول الله است در دوران های مختلف زندگی خود از اسلام عزیز دفاع نمود. چه در زمان پیامبر اسلام در شعب ابی طالب که کودک بودند و رنج تحریم اقتصادی و سیاسی و اجتماعی را تحمل نمودند و چه در مدینه ای که مشرکین و منافقین جنگ های مختلفی را بر ایشان وارد نمودند صبر و تحمل نمود و به دفاع از ولایت پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: حضرت زهرا(س) پس از رحلت پدر بزرگوارش رسالت بصیرت افزایی و روشنگری عمومی و خصوصی را بر عهده گرفت. او که در مسجد مدینه فتنه جریان نفاق را برملا نمود دست حسنین(ع) را می گرفت و با مهاجر و انصار اقامه حجت کرده و به دفاع از ولایت امیرالمومنین علی(ع) می پرداخت اما وقتی دید که بصیرت افزایی موثر نیست جان خود را فدای ولایت و اسلام کرد تا این مهم را بیان کند که وقتی دین در خطر باشد باید جان داد تا دین بماند. 

حجت الاسلام صادقی عنوان کرد: همچنان که امام الحسین(ع) وقتی فتنه معاویه و یزید پیش آمد و می رفت که اسلام ناب ازبین برود جان خود و خانواده و یارانش را داد تا اسلام باقی بماند و این درس را شهدا و ایثارگران میهن اسلامی ایران در ۸ سال دفاع مقدس و رزمندگان مدافع حرم در عراق سوریه انجام دادند.

وی در پایان یادآور شد: اگر آگاهی و بصیرت افزایی کارگر نباشد پای جان دادن به میان می آید. در این فتنه ای که به رهبری آمریکا و نوکرانش در ایران به وجود آمد با بصیرت افزایی و تبیین ابعاد فتنه جمع خواهد شد و گرنه جان برکفان و مدافعان انقلاب اسلامی با جان خود به دفاع برخواهند خواست و به دفاع از ولایت زمان وایران اسلامی قیام می کنند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار