خبرهای داغ:
سرهنگ غلامرضا بناری:

دهه فجر، روز‌های ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ایران است

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان با صدور پیامی فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۴۸۸۱۹۱
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، سرهنگ بناری فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان، با صدور پیامی فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
متن پیام به شرح ذیل است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
وَالْفَجْرِ، وَلَیَالٍ عَشْرٍ، وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ، وَاللَّیْلِ إِذَا یَسْرِ
والفجر، سوگند همیشه برپا و بر جای ازلی خداوند است که نویدبخش پگاه روشن پیروزی در افق جهاد امت‌هاست، دهـه فجــر کلید گشایندهٔ در‌های پیروزی به روی این ملت عظیم بود کـه استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را به ارمغان آورد.
این روزها، روز‌هایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ماست، روز‌های پیروزی انقلاب اسلامی است انقلابی که با رهبری حضرت امام خمینی (ره) در روز ۲۲ بهمن‌ماه سال ۵۷ به پیروزی رسید و با وجود تمامی توطئه‌های استکبار جهانی از جمله جنگ تحمیلی هشت‌ساله، فشار‌ها و تحریم‌های اقتصادی ظالمانه، ترور ناجوانمردانه چندین هزار ایرانی، راه‌اندازی و تجهیز گروهک‌های تروریستی و ضدانقلاب و ده‌ها دسیسه دیگر ایران اسلامی امروز با هدایت‌ها و تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، ایستادگی ملت بزرگ ایران و تلاش شبانه‌روزی کارگزاران و خدمتگزاران نظام اسلامی باعزت و اقتدار مثال‌زدنی در مسیر رشد و توسعه همه‌جانبه در حرکت است.
استکبار جهانی به سرکردگی رژیم صهیونیستی و شیطان بزرگ آمریکا با استاد فتنه و آشوب در کشور سعی داشت تا انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بوده و در آن عده‌ای قلیل، با اعتقادی وسیع و راسخ، نیرو‌های کفر و باطل را شکست دادند و چشم قدرتمندان را خیره ساختند را سرنگون کند، ولی جوانان و مردم با بصیرت ایران اسلامی با پای گذاردن در دایره معنویت و ایثار و شهادت تمامی توطئه‌های دشمن را نقشه بر آب کردند و به‌سوی افلاک پر گشودند و تا نهایت تاریخ جاودانه شدند.
اینجانب فرارسیدن ایام غرورآفرین و شکوهمند چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، به ملت شریف ایران، خاصه مردم ولایت‌مدارشهرستان دشتستان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و موفقیت بیش‌ازپیش ایران اسلامی را از خداوند منان خواهانم و امیدوارم که این انقلاب، تا انقلاب حضرت مهدی (عج) منجی عالم بشریت مستدام بماند.
یاد تمامی شهیدان انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مدافع حرم و امنیت، همیشه سبز و گرامی باد.
سرهنگ غلامرضا بناری
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار