مدیر عملیات های جهادی سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا خبر داد:

اعزام ۱۷۰۰ دانشجوی جهادی به مناطق محروم مازندران / راه اندازی پویش «در مدار حبیب» ویژه اربعین

ساری-مدیر عملیات‌های جهادی سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا از اعزام ۱۷۰۰ دانشجوی جهادی به مناطق محروم درتابستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۴۵۷۸
|
۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷

اعزام ۱۷۰۰ دانشجوی جهادی اعزام به مناطق محروم مازندران /  راه اندازی پویش «در مدار حبیب» ویژه اربعین

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، محمدجواد عبدی مدیر عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا امروز در نشست خبری با اشاره به  فعالیت‌های اوقات فراغت دانشجویان با هدف کادرسازی و تربیت نیروی تراز انقلاب و رفع محرومیت مناطق دور دست از اعزام ۱۷۰۰ نفر به مناطق محروم در قالب گروه‌های جهادی خبر داد و گفت: تعمیرات و بهسازی مدارس، فرهنگی تربیتی، پزشکی، داندان پزشکی، درمانی و... از جمله ماموریت‌های این گروه‌های جهادی است.

عبدی با اعلام  ۲۰گروه متشکل از ۵۵ برادر و ۱۰۰ خواهر در عرصه‌های عمرانی، تکمیل حسینیه، تعریض جاده، عرصه‌های فرهنگی تربیتی و سلامت در بازه زمانی ۱۵ اسفند تا ۲۰ اردیبهشت در مناطق عملیاتی فعالیت داشتند، گفت: همچنین جشنواره استانی جهادگران در بحث ارسال آثار فرهنگی با مهلت ارسال آثار تا ۲۰ شهریور در حال برگزاری است..

مدیر عملیات‌های جهادی سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا از راه اندازی پویش «در مدار حبیب» هم خبر داد و گفت: این پویش در راهپیمایی اربعین حسینی اجرایی می‌شود.

به گفته عبدی  یک موکب در قالب پویش «در مدار حبیب» از طرف بسیج دانشجویی با هدف ارائه خدمات به زائران امام حسین (ع) ویژه دانشجویان برگزار خواهد شد.

مدیر عملیات‌های جهادی سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا اعلام اینکه  سه هزار و ۵۰۰نفر  دانشجو به پیاده روی  اربعین اعزام می‌شوند، افزود:  تدابیر لازم برای استقبال از زائرین در موکب‌های دانشجویی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار