در شهرستان فارسان برگزار شد؛

دیدار با خانواده شهید عبدالله اسدی

جمعی از خواهران بسیجی پایگاه حضرت مریم سلام الله علیها روستای گوشه، با خانواده شهید عبدالله اسدی دیدار و از ایشان دلجویی کردند.
کد خبر: ۹۵۳۲۹۹۱
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با فرا رسیدن ایام شهادت حضرت امام زین العابدین علیه السلام جمعی از خواهران بسیجی پایگاه حضرت مریم سلام الله علیها گوشه با خانواده شهید عبدالله اسدی دیدار و از خانواده این شهید والا مقام دلجویی کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فارسان در خصوص این برنامه گفت: امنیت امروز کشور میراث به‌جامانده از شهدا است و ما در این لباس که لباس خادمی و نوکری مردم است میراث‌دار خون شهدا و دست آورد های نظام مقدس اسلامی هستیم.

سرهنگ پاسدار علیرضا عربی افزود: افتخار می‌کنیم که پا جا پای بزرگ‌مردانی گذاشتیم که این عزت و افتخار را برای این مملکت به ارمغان آورده‌اند.

وی در ادامه عنوان کرد : فرهنگ شهید و شهادت فرهنگی انسان ساز است که هیچگاه نباید کنار گذاشته شود و دیدار با خانواده شهدا و بیان خاطرات این شهدا می تواند ذهن جوانان جامعه را با فرهنگ زندگی شهدا آشنا کند لذا اینگونه برنامه ها برای جوانان و به خصوص بسیجیان باید مداومت داشته باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار