خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت رسول (ص) بخش شوسف در گفتگو با "خبرگزاری بسیج":

اجرای ۴۰ عنوان برنامه ویژه هفته بسیج در بخش شوسف توسط رده های بسیج/ اعزام ۱۰ گروه جهادی به مناطق مرزی و عشایری نهبندان

کوهگرد، از برگزاری اردوی جهادی سلامت محور با حضور ۱۰۰ جهادگر همزمان با هفته بسیج در منطقه مرزی و عشایری نهبندان خبر داد و گفت: در هفته بسیج ۴۰ عنوان برنامه با رویکرد امیدآفرینی، جهاد تبیین و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در سطح رده‌های مقاومت بسیج بخش شوسف برگزار می شود.
کد خبر: ۹۵۵۴۳۰۳
|
۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹

سروان کوهگرد فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت رسول (ص) بخش شوسف شهرستان نهبندان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته بسیج، گفت: بسیج مولود انقلاب اسلامی و عمق نگاه راهبردی و دور اندیش امام راحل برای دفاع از کیان انقلاب اسلامی بود.

وی اظهار داشت: با توجه به شرایط کنونی منطقه و جهان؛ با استعانت از تفکر بسیجی و دمیدن روح مقاومت در کالبد جهان اسلام شاهد احیا و پویایی اسلام ناب هستیم و تا زمانیکه بسیج و بسیجیان حرکت می‌کنند تفکر ناب اسلامی در جامعه ترویج می‌شود.

کوهگرد بیان کرد: همزمان با هفته بسیج ۴۰ عنوان برنامه با رویکرد امیدآفرینی، جهاد تبیین و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در سطح رده‌های مقاومت بسیج بخش شوسف برگزار خواهد شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت رسول (ص) بخش شوسف افزود: دیدار با امام جمعه شهر شوسف، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا، برگزاری محفل انس با قرآن، گردهمایی فرشتگان زمینی ویژه خواهران، دیدار و تجلیل از بسیجیان و پیشکسوتان از جمله برنامه‌هایی است که در هفته بسیج برگزار می‌شود.

وی از برگزاری اردوی جهادی سلامت محور به یاد شهدای مظلوم غزه همزمان با هفته بسیج در منطقه مرزی و عشایری چاه عباس اردونی خبر داد و گفت: در قالب این اردو ۱۰ گروه جهادی با فعالیت بیش از ۱۰۰ جهادگر در عرصه‌های پزشکی، مشاوره، عمرانی، فرهنگی و آموزشی به مدت دو روز به ارائه خدمات جهادی خواهند پرداخت که پیش بینی می شود قریب به دو هزار نفر از این خدمات بهره‌مند شوند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت رسول (ص) شوسف باتاکید بر لزوم توجه جدی به قشر جوان عنوان کرد: مسابقات فوتبال "جام شهدای جبهه مقاومت" از دیگر برنامه‌هایی است که با حضور ۱۰ تیم از پایگاه‌های مقاومت در هفته مبارک بسیج در شهر شوسف برگزار خواهد شد.

کوهگرد ادامه داد: برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی، کوهنوردی، اکران فیلم‌های جذاب و انقلابی در روستاها، نواخته شدن زنگ بسیج و مقاومت در مدارس، برگزاری میز خدمت و نشست‌های بصیرتی از دیگر برنامه‌هایی است که در قالب ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در سطح بخش شوسف برگزار خواهد شد.

وی از توزیع ۳۰۰ بسته کیف، لوازم التحریر و لباس در بین دانش آموزان نیازمند در هفته بسیج خبر داد و گفت: همچنین در این هفته یک باب منزل مسکونی که به همت جهادگران بسیجی برای خانواده نیازمند در روستای کوه لوله ساخته شده، افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار