وصیت‌نامه شهید «ولی‌اله طیبی»؛

تفرقه بزرگ‌ترین سلاح دشمن است

در بخشی از وصیت‌نامه شهید «ولی‌اله طیبی» آمده است: دشمنان بین شما تفرقه نیندازد و شما را از روحانیت متعهد جدا نکنند که اگر چنین کردند روز بدبختی مسلمانان و روز جشن ابرقدرت‌هاست.
کد خبر: ۹۵۶۷۲۸۶
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ شهید «ولی‌اله طیبی» در دهم آذر 1344‏، در‏ روستای گل زرد از توابع شهرستان شازند به دنیا آمد. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت تا اینکه چهاردهم آبان 1362، در پنجوین عراق بر اثر اصابت ترکش به سر و سینه، دعوت حق را لبیک گفت. مزار او در زادگاهش واقع است.

برشی از وصیت‌نامه شهید:

برادران! دعا را از یاد نبرید که بهترین درمان‌ها برای تسکین دردهاست و همیشه به یاد خدا باشید و در راه او قدم بردارید، و هرگز دشمنان بین شما تفرقه نیندازد و شما را از روحانیت متعهد جدا نکنند که اگر چنین کردند روز بدبختی مسلمانان و روز جشن ابرقدرت‌هاست، حضورتان را در جبهه‌های حق علیه باطل ثابت نگهدارید. صداقت خود را همچنان حفظ کنید. اگر فیض شهادت نصیبم گشت آنان که پیرو خط سرخ امام خمینی(قدس سره) نیستند و به ولایت او اعتقاد ندارند، بر من نگریند و بر جنازه من حاضر نشوند و سلام مرا به رهبر انقلاب برسانید و بگویید تا آخرین قطره خونم سنگر اسلام را ترک نخواهم کرد. با خداوند پیمان می‌بندم که در تمام عاشوراها و کربلاها با حسین(علیه السلام) همراه باشم و سنگر او را خالی نکنم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار