شهردار زنجان:

طرح‌ها و ایده‌ها در حوزه مدیریت شهری به شهرداری زنجان ارسال شوند

زنجان -شهردار زنجان گفت: شهرداری زنجان رویداد ایده محوری را در اسفند ماه سال جاری برگزار می کند که در آن افراد زیر 35 سال می توانند ایده و طرح های خود را در محورهای مورد نظر به دبیرخانه ارسال کنند.
کد خبر: ۹۵۷۰۲۳۲
|
۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵

طرح‌ها و ایده‌ها در حوزه مدیریت شهری به شهرداری زنجان ارسال شوند

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، علیرضا فیروزفر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرداری زنجان رویداد ایده محوری را در اسفند‌ماه سال جاری برگزار می‌کند که در آن افراد زیر ۳۵ سال می‌توانند ایده و طرح‌های خود را در محور‌های مورد نظر به دبیرخانه ارسال کنند.

وی با بیان اینکه شهرداری زنجان قصد دارد از جوانان و نخبگان جوانی که دارای ایده و طرح عملیاتی برای برون رفت از مشکلات شهری هستند حمایت کند بیان کرد: مطابق برنامه ریزی صورت گرفته رویدادی توسط شهرداری زنجان برنامه ریزی و عملیاتی خواهد شد که در آن ایده و طرح‌های عملیاتی پذیرش و داوری خواهد شد.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه تیم‌ها و نفرات برتر بعد از داوری معرفی خواهند شد، افزود: این تیم‌ها و افراد در صورت تایید تیم داوران اگر طرح و ایده دارای ظرفیت عملیاتی داشته باشند توسط شهرداری حمایت و تا حصول نتیجه عملیاتی دفاع خواهند شد.

وی با تاکید بر اهمیت مشارکت جوانان نخبه در مسائل شهری، اظهار کرد: تلاش داریم چالش‌های مهم شهر زنجان را با نظر و ایده‌های نو مورد توجه قرار دهیم و با حمایت از افراد مستعد راهکار‌های اجرایی برای آن‌ها پیدا کنیم.

فاطمه عسگری

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار