تربیت نسل تراز انقلاب اسلامی ماموریت بزرگ آموزش و پرورش

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه امروز در جنگ ترکیبی هستیم، گفت:  دشمن در جنگ شناختی که جزئی از جنگ ترکیبی است، می‌خواهد بر نسل جوان اثر بگذارد؛ لذا باید سعی کنیم که این نسل کادر تراز انقلاب تربیت شوند.
کد خبر: ۹۵۷۹۱۹۶
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با وی به مناسبت روز پاسدار، ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت با سعادت امام حسین( علیه السلام) گفت: ما باید حافظ نظام، انقلاب و دستاوردهای آن باشیم به شکلی که امام حسین( علیه السلام) و یارانش با فدا کردن جانشان زیر بار ظلم، ستم و ذلت نرفتند این رسالت و تکلیف ما است

وی با اشاره به اینکه ما امروز در جنگ ترکیبی هستیم افزود:  دشمن در جنگ شناختی که جزئی از جنگ ترکیبی است می‌خواهد بر  نسل جوان اثر بگذارد ماباید سعی کنیم که این نسل کادر تراز انقلاب تربیت شوند.

سردار نظری تصریح کرد: حقیقتاً همه کسانی که در بحث عملیات روانی، دفاع، اقتصاد ، بهداشت و درمان، تربیتی اعتقادی در کشور تلاش می کنند همه پاسدار نظام و انقلاب هستند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اعلام اینکه این روزها همه شبانه روز مجاهدت می‌کنند، گفت: اگر این مجاهدت‌ها نباشد اوضاعمان شاید از خیلی از کشورهایی که در منطقه هستند، بدتر بود.
سردار نظری افزود: امروز به برکت خون شهدای عزیزمان مخصوصاً سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی و همه شهدا و شهدای دانش آموز که با شهادتشان شور و جوشش در کشور و در بین دانش‌آموزان ایجاد کردند، یک همگرایی ملی به وجود آمد و همه دشمن مشترک خودشان را شناختند و ان شاءالله بتوانیم از این خون‌های ریخته شده به خوبی پاسداری کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در این دیدار ضمن تبریک روز پاسدار گفت: حضور سپاه پاسداران در کنار آموزش و پرورش اثر بخش و ارزشمند است.
 رضا رضایی رسالت آموزش و پرورش را پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی و تربیت نسلی دانست که بتواند بر آرمان‌های متعالی انقلاب مصرانه بایستد و تمام تلاش خودش را به عمل بیاورد.

وی گفت: امروز ائتلاف آموزش و پرورش با سایر ارکان نظام و انقلاب اسلامی بیش از پیش ضروری و اجتناب ناپذیر است و بر همین اساس حضور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار آموزش و پرورش در مأموریت‌های محوله به عنوان یک اصل ارزشمند و اساسی مورد توجه است.

رضایی با اشاره به حضور مؤثر سازمان بسیج فرهنگیان در بدنه آموزش و پرورش و وجود همکاری بسیار مؤثر و تنگاتنگی بین سپاه و آموزش و پرورش، گفت: در سازمان بسیج دانش آموزی این همکاری در برنامه‌های مؤثر و عالی تربیتی به وضوح مشهود و محسوس است، از جمله اردوی راهیان نور که به عنوان یک فعالیت تربیتی و عملیاتی مؤثر است که به لحاظ تربیتی تحولات عمیقی را در تعداد زیادی از دانش آموزان ایجاد کرده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اعزام حدود ۵ هزار دانش آموز استان به اردوهای راهیان نور دانش آموزی خوزستان بیان کرد: استان کرمان در زمینه اعزام دانش آموزان به اردو های راهیان نور خوزستان جز استان های برتر کشور است.

رضا رضایی با اشاره به درخشش دانش‌آموزان استان در مسابقات ورزشی، قرآن و معارف اسلامی و کنکور سراسری در دو سال اخیر گفت: تربیت نسلی متعهد، کارآمد و در تراز جمهوری اسلامی ایران مهمترین رویکرد آموزش و پرورش استان کرمان است.

وی از ساخت روزانه ۳ کلاس درس در استان کرمان در سال ۱۴۰۲ تا کنون خبر داد و افزود: در دوسال اخیر عملیات ساخت ۱۰۴ مدرسه در استان به همت خیرین آغاز شده است.

رضایی با اشاره به شهادت ۲۸ و مجروحیت ۱۲۰ دانش آموز و فرهنگی استان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان گفت: مدرسه شهدای دانش آموز استان در  ۲۵ بهمن ماه جاری در کرمان افتتاح می شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار