خبرهای داغ:

نشست روشنگری سرگروه های صالحین در سرخه برگزار شد

در آستانه انتخابات پیش رو، نشست بصیرتی و روشنگری با محوریت حضور حداکثری در انتخابات با حضور سرگروه های صالحین در پایگاه حضرت آسیه (س) برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۶۲۵۱
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، جلسه شورا و هیئت اندیشه ورز فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه با حضور اعضا با موضوع برنامه های پیشنهادی دهه امامت و ولایت در پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) برگزار شد.

سمیه ادهم از بسیجیان این پایگاه مقاومت در گفتگو با خبرنگار ما در حاشیه این جلسه اظهار کرد: در آستانه دهه امامت و ولایت و در آستانه فصل تابستان و در جهت اجرای طرح نوجوانه های صالحین در پایگاه های مقاومت بسیج، نشست هماهنگی برنامه های اجرایی با حضور اعضا در پایگاه برگزار و اعضا پیشنهادات خود را عنوان کردند.

او افزود: همچنین مجمع سرگروه های صالحین و عرصه های نقش آفرین پایگاه با حضور محبوبه مهدوی نژاد سرمربی شبکه صالحین با محوریت حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات و امیدآفرینی تشکیل و سرگروه ها نظرات خود را بیان کردند.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه ادامه داد: ویژه برنامه هفته ازدواج با محوریت ازدواج آسان، با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامیان، کارشناس خانواده ویژه بانوان در مسجد امام حسن مجتبی (ع) در این محله تشکیل شد.

ادهم با اشاره به برپایی نخستین جلسه گروه خیّرین و واسطین ازدواج در محله گفت: در این جلسه در مورد مسائل و مشکلات پیش روی جوانان در ازدواج گفتگو و شناسایی دختران و پسران در سن ازدواج محله و جمع آوری بانک اطلاعاتی آنها برای معرفی از مصوبات این جلسه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار