خبرهای داغ:

موسسه راه ایمان الگوی یک کار خیر متفاوت و آموزش جهادی

مدیر عامل موسسه خیریه مفید، موسسه راه ایمان را الگوی یک کار خیر متفاوت و آموزش جهادی دانست.
کد خبر: ۹۶۱۲۳۱۵
|
۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، حمزه جوادی با اشاره به اینکه بنیاد خیریه مفید در کنار سایر خدمات خیریه مانند تلاش برای رفع آلام محرومان، هویت آموزشی دارد، گفت: این بنیاد و خیریه مکتب امیرالمؤمنین که در سال ۱۳۴۹ توسط شهید بهشتی و مرحوم اردبیلی تاسیس شدند، تاکنون اقدام به ساخت مدارس مختلف و راه اندازی دانشگاه نیز کرده است.

وی با اشاره به کیفیت بالای آموزشی مدارس مفید، افزود: اکثریت قریب به اتفاق نیرو‌های فعال در این مؤسسه برگرفته از بهترین نیرو‌هایی است که در مدارس مفید تحصیل کرده و آموزش دیده اند.

جوادی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه صورت گرفته با موسسه مدارس راه ایمان، ادامه داد: سال گذشته مؤسسه راه ایمان با مؤسسه خیریه مکتب امیرالمؤمنین تفاهم‌ای تنظیم کردند که از ظرفیت‌های آموزشی یکدیگر استفاده کنند.  

مدیرعامل مؤسسه خیریه مفید، موسسه راه ایمان را پیشگام در کار خیری متفاوت و پیشرو در آموزش جهادی باکیفیت و دارای ظرفیت بزرگی دانست و اضافه کرد: دوره‌های آموزش و توانمندسازی معلمان موسسه راه ایمان، از اسفند سال گذشته، طبق نیاز سنجی و بررسی‌های میدانی اولیه، آغاز شد و تا پایان خرداد ماه ادامه داشت.

وی مدیریت کلاس و روش تدریس، هویت‌بخشی به دانش‌آموزان و تکنیک‌های خلاقیت در کلاس درس را از جمله سرفصل‌های این دوره‌های آموزشی برشمرد و ادامه داد: دوره آموزشی دوم از تیرماه آغاز و تا پایان شهریور ماه با عناوینی همچون تئوری انتخاب، مبانی آموزش درس فارسی و ریاضی و خلاقیت در کلاس درس در حال انجام است.

جوادی با عنوان اینکه این کارگاه‌ها  ۳ روز از هفته در حال برگزاری است، افزود: معلمان موسسه راه ایمان در این دوره‌ها در حال آموزش هستند و تا پایان تابستان سال جاری، بیش از ۱۰۰ جلسه آموزشی برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار