مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

مدیران مدارس به عنوان مدیران ارشد آموزش و پرورش هستند

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: مدیران مدارس به عنوان مدیران ارشد آموزش و پرورش بوده و از این حیث انتظار بر این است که همراهی کاملی با برنامه‌های بالادستی داشته باشند.
کد خبر: ۹۶۱۳۶۶۶
|
۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹

مدیران مدارس به عنوان مدیران ارشد آموزش و پرورش هستند

کلام‌الله صفری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج، با اشاره به اهمیت راهبری در حوزه تعلیم و تربیت اظهار کرد: مدیران مدارس به عنوان مدیران ارشد آموزش و پرورش بوده و از این حیث انتظار بر این است که همراهی کاملی با برنامه‌ها و سیاست‌های بالادستی داشته باشند.

وی تصریح کرد: به دلیل حجم بالای اوراق امتحانات نهایی، مدیران مدارس باید با هماهنگی دبیران در بحث تصحیح اوراق امتحانی پیشقدم باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: آبروی آموزش و پرورش به دست مدیران مدارس بوده و لازم است در چند روز آینده تکلیف اصلاح اوراق باقی مانده مشخص شود.

صفری انجام امور مربوط به ثبت‌نام دانش‌آموزان، کتب درسی، کلاس‌بندی و صدور ابلاغ معلمان را از جمله وظایف مدیران مدارس دانست و افزود: انجام این امور با حضور کلیه عوامل اجرایی مدارس ممکن بوده و لازم است مدیران زمینه لازم برای حضور عوامل به صورت مستمر در مدارس در طول ایام هفته فراهم شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی مدیران مدارس با تشکیل جلسات و دعوت از دبیران نسبت به اختصاص سهمیه تصحیح اوراق به آنها اقدام کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار