خبرهای داغ:

تجلیل از بازنشستگان حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهبهان

آئین تجلیل از بازنشستگان و پیشکسوتان دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهبهان برگزار شد
کد خبر: ۹۶۱۵۶۲۹
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج بهبهان:آئین تجلیل و تکریم بازنشستگان و پیشکسوتان دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بهبهان با حضور مسئول و اعضاء دفتر نمایندگی ولی فقیه برگزار شد. 

 

در این آئین حجت الاسلام ساسان نژاد نماینده ولی فقیه در سپاه بهبهان تصریح نمود؛ بازنشستگان سپاه در دوران هشت سال دفاع مقدس در صف اول دفاع از کشور عزیزمان بودند و تمام داشته‌های خود را برای این انقلاب به میدان آوردند و امروز هم پس از بازنشستگی در عرصه دفاع از نظام مقدس اسلامی لحظه‌ای دریغ نخواهند کرد و میدان دار ایثار و شهادت هستند.

 

وی اظهار داشت؛دیدار و تکریم بازنشستگان نمایندگی ولی فقیه افتخاری است برای ما و استفاده از تجربه های شما عزیزان در تحقق اهداف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی.

 

درادامه جناب سرهنگ سالار پورمسئول نظارت و بازرسی دفتر نمایندگی ولی فقیه اظهار داشت؛وجود شما عزیزان وابسته درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی،به‌عنوان ظرفیتی بسیار گرانبهامی‌توانند در مأموریت‌های فرهنگی امروز نقش‌آفرینی کنند چراکه بواسطه تجارب زیادی که دارند قادر هستندبسیاری از مشکلات جامعه را حل کنند.

 

در ادامه وی اظهار داشت؛ فضای مجازی امروزه به فضایی آسیب زا برای جوان و نوجوان تبدیل شده است و همراه با معضلات زیادی تا کنون برای خانواده ها بوده است.

 

در پایان جناب سرهنگ سالار پور یکی از رموز موفقیت در این زمینه استفاده از تجربیات شما پیشکسوتان در عرصه های مختلف دانسته است .

 

درپایان با اهدا لوح سپاس از ۱۶ نفر از بازنشستگان دفتر نمایندگی ولی فقیه تجلیل بعمل آمده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار