خبرهای داغ:

بررسی مشکلات محله و مسجد حاج سید نصیر مرتضوی

بررسی مشکلات محله و مسجد حاج سید نصیر مرتضوی
مدیر محله منطقه۹و۲ ناحیه مقاومت بسیج رامشیر عباسپور گفت: ۱۸ تیر ماه در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر و یکی از کارمندان شهردار رامشیر با ساکنین محله و مسجد مشکلات این محله بررسی شد.
کد خبر: ۹۶۱۵۹۲۴
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرنگار بسیج از رامشیر، عباسپور مدیر محله منطقه ۹و ۲ ناحیه مقاومت بسیج رامشیر گفت: ۱۸ تیر ماه در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر و یکی از کارمندان شهردار رامشیر با ساکنین محله و مسجد مشکلات این محله بررسی شد.

وی افزود: رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر رامشیر به اتفاق فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید مدرس(ره) فرمانده پایگاه شهید شیرازی، هیئت امنای مسجد و محله و کارشناس شهرداری با حضور در مسجد و محله با شهروندان این محله دیدار و مشکلات آنان را بررسی کردند.

عباسپور اظهار داشت: توزیع مناسب خدمات در تمامی نقاط شهر، ادامه تملک و تعریض خیابان شهیدقنواتی ،مباحث فرهنگی و ورزشی ، مبلمان و زیباسازی در پارک ساحلی ، کاشت درختان مثمر در سطح مسجد و محله ، زیر سازی اصلاح آسفالت آن از مهمترین مشکلاتی بود که ساکنین این محله در این دیدار به آنها اشاره کردند. وی ادامه داد: اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار قول مساعدت دادند مشکلات این محله به زودی بررسی و جهت پیگیری اقدام لازم صورت گیرد.

در پایان این دیدار در محله اسلامی با پیگیری های فرمانده پایگاه شهید شیرازی و فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید مدرس و پیگیری های سرهنگ پاسدار کیوان منصوری فرمانده ناحیه سپاه رامشیر در شواری اداری فرمانداری شهرستان رامشیر و رفع مشکلات در سطح محله ها انجام گردید. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار