خبرهای داغ:

سپاه عاشورا میزبان سومین دوره مسابقات سراسری والیبال پایوران سپاه

تبریز- مسئول معاونت تربیت بدنی سپاه عاشورا از میزبانی سپاه عاشورا برای سومین دوره مسابقات سراسری والیبال پایوران سپاه در تبریز خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۶۰۹۰
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی حیدرپناه در جمع خبرنگاران افزود: این مسابقات با حضور ۳۲ تیم از استان ها و هشت تیم از ستاد کل نیروهای مسلح همچون قرارگاه خاتم الانبیا، نیروی زمینی و ... از ششم مرداد در تبریز آغاز می شود.

وی ادامه داد: این مسابقات در دو سالن سپاه عاشورا و دو سالن دانشکده فنی برگزار می شود و یک سالن نیز به صورت ذخیره در نظر گرفته شده است در صورت لزوم از آن استفاده شود.

حیدرپناه اضافه کرد: سپاه عاشورا هم مانند دیگر استان ها یک تیم در این مسابقات خواهد داشت و رده سنی در این مسابقات آزاد بوده واز بین تیم ها ورزشکاران مستعد برای تیم کشوری انتخاب می شوند تا در مسابقات ارتش های جهان حضور یابند.

مسئول معاونت تربیت بدنی سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: برای سپاه و بسیج توجه به منش و مرام قهرمانی و پهلوانی در کنار نخبه پروری و شناسایی استعدادها از اهمیت بسزایی برخوردار است بر همین اساس معرفی الگوهای موفق و شهدای بسیجی از جمله کارهای فرهنگی جنبی در کنار این مسابقات خواهد بود.

حیدرپناه برنامه بازدید و گردشگری و اهدای ائلمان های تاریخی و مشاهیر به مهمانان ویژه را از دیگر برنامه جنبی این مسابقات عنوان کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار