خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه:

قرآن مبنا و رمز بقای این انقلاب است

تبریز- استاد حوزه و دانشگاه، قرآن کریم را مبنای انقلاب اسلامی عنوان و بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سایه عمل به قرآن کریم است چون قرآن مبنا و رمز بقای این انقلاب است.
کد خبر: ۹۶۱۶۱۰۰
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹

قرآن مبنا و رمز بقای این انقلاب است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان شرقی، حجت الاسلام مجتبی نظری در مراسم افتتاحیه دارالقرآن بسیج حضرت محمد رسول الله(ص) آذرشهر، قرآن را موجود زنده دانست و گفت:  قرآن یک کتاب معمولی نیست بلکه حقیقتی زنده و دارای حیات است. و در قیامت شاهد و شاکی خواهد بود.

وی افزود: طبق فرمایش پیامبر اسلام(ص) در حدیث ثقلین، قرآن کریم همراه عترت آمده است و قرآن بدون اهلبیت عصمت و طهارت(ع) یعنی انحراف 

این استاد حوزه و دانشگاه، الفاظ، معانی، اسرار و حقیقت را 4 لایه قرآن عنوان کرد و گفت: حقیقت قرآن ائمه اطهار(ع) هستند،الفاظ به عنوان زبان قرآن و معانی الفاظ در مغز انسان  و اسرار قرآن در قلب انسان متجلی می شود واز اینرو، با عمل به قرآن می توان به اسرار قرآن نفوذ کرد.

قرآن مبنا و رمز بقای این انقلاب است

فرمانده سپاه آذرشهر در ابتدای این مراسم ضمن تسلیت ایام سوگواری آقا ابا عبدالله الحسین(ع) وخیر مقدگویی، تلاش دشمنان در راستای خاموش کردن نور قرآن در جوامع بشری را مهم خواند و گفت: دشمن در تلاش است این محافل قرآنی و هیئت های حسینی تشکیل نیابدو یا یک هیئت سکولار باشد که بین اسلام و سیاست نسبتی وجود ندارد.

حقیقت در مراسم افتتاحیه دارالقرآن بسیج سپاه آذرشهر معنویت و اخلاق را جهت دهنده و نیاز اصلی جامعه عنوان کرد و گفت: رسالت بسیج تربیت جوانانی بر مبنای معنویت و اخلاق و بر اساس گام دوم انقلاب در پایگاههای مقاومت است .

دارالقرآن بسیج حضرت محمد رسول الله(ص) آذرشهر،با زیر مجموعه 32 واحد قرآنی به مدیریت شهرام نوروزپور مدیر واحد قرآنی برادران و زهرا بیابانی مدیر واحد قرآنی خواهران فعالیت خود را آغاز کرد.

ضمنا دوره تربیت معلم قرآن کریم این دارالقرآن با 56 نفر خواهر و 15 نفر برادر از اول مرداد ماه شروع شد.

قرآن مبنا و رمز بقای این انقلاب است

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار