زائرین امام رضا(ع) و طعم طرح‌های توسعه‌ای تراکتورسازی

تبریز- هیئتی از مدیران شهرداری مشهد برای تأمین انواع خودروهای خدمات شهری مشهد بازدیدی از خطوط مختلف تولید گروه صنعتی تراکتورسازی ایران داشتند که در حاشیه این بازدید معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: به‌منظور توسعه ظرفیت خدمات شهری و مکانیزه کردن این بخش و همچنین جایگزینی خودروهای جدید و کاهش عمر ناوگان ماشین آلات بخش شهری مشهد این بازدید صورت‌گرفته است.
کد خبر: ۹۶۱۸۴۰۷
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مهدی یعقوبی با اشاره به اینکه عمر ناوگان خدمات شهری در مشهد برای پیمانکاران حمل زباله، 7 سال تعریف شده اما عمر ناوگان خودروهای سازمان پسماندها بین 15 تا 17 سال می باشد افزود: به منظور نوسازی ناوگان بخش خاک و نخاله به دلیل بالابودن بسیارعمر ماشین آنلات این بخش، تأمین جاروب و همچنین خودروهای تخصصی در سازمان مدیریت پسماند به‌عنوان پشتیبانی‌کننده پیمانکاران خدمات شهری پسماند مشهد نیازمند همکاری واحدهایی مانند تراکتورسازی می‌باشیم.

وی ضمن یادآوری جایگاه شهر مشهد به‌عنوان مرکز زیارتی با زائران داخلی و خارجی تأکید کرد: این شهر به‌عنوان پیشانی مرکز زیارتی کشور از جایگاه شهری عالی برخوردار است اما شهرداری مشهد همراه برای ارائه خدمات بهینه و بروز به زوار در تلاش است و بازدیدهای و رایزنی برای همکاری با مجموعه های مانند تراکتورسازی در برنامه های کاری شهرداری مشهد قرار دارد.

یعقوبی جایگاه تراکتورسازی به لحاظ یک برند ملی را در تأمین نیازهای شهری و اقدامات نوینی که در این راستا انجام داده بسیار مهم دانست و اظهار داشت: نیازهای شهرداری مشهد در بخش فنی متنوع است و تراکتورسازی و زیرمجموعه‌های آن از جمله شرکت خودروسازان این گروه صنعتی با توجه به سبقه و اقدامات نوین و پشتوانه‌ای که دارد مطمئناً در تأمین نیازهای شهر مشهد بهترین همراه و همکار خواهند بود.

این مقام مسئول در حوزه شهری مشهد، همراهی برای تأمین نیازهای شهرداری‌ها بخصوص در مسائل مالی و اقداماتی راهکارهایی که در این بخش اندیشیده شده، خدمات پس از فروش، همچنین تیم تخصصی و فنی که در این گروه صنعتی گردآوری شده و ... ما را در استفاده از ظرفیت‌های شرکت خودروسازان دیزلی آذربایجان برای تأمین ماشین‌آلات بخش خدمات شهری بخصوص خودروهای سازمان آتش‌نشانی و سازمان پسماندها که در سایر شهرها نیز توزیع و استفاده شده راغب کرده است.

 در این بازدید حسن کریمدادی- عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیسیون خدمات‌ شهری و محیط ‌زیست شورای اسلامی شهر مشهد، مسعود رضوی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد و جواد عابدینی رئيسه شورای شهر طرقبه معاون شهرداری مشهد را همراهی می‌کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار