خبرهای داغ:
سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز در نشستی با فرمانده سپاه و مسئول بسیج هنرمندان این شهرستان خبر داد:

برگزاری کنگره سراسری شعر عاشورایی «حنجره ‎های سرخ» در الیگودرز

برگزاری کنگره سراسری شعر عاشورایی «حنجره ‎های سرخ» در الیگودرز
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز از برگزاری کنگره سراسری شعر عاشورایی «حنجره های سرخ» در این شهرستان طی شهریورماه جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۰۴۷۲
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، ناهید شهروسوند سرپرست و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز در دیدار با مسئول بسیج هنرمندان و فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان عزت و آزادگی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف مدیون سپاه دانست و گفت: عزت و آزادگی ایران اسلامی مدیون تلاش‌های خستگی ناپذیر نیروهای مومن و متعهد سپاه پاسداران است که با الگو گرفتن ازحضرت اباعبدالله(ع) از ارزش‎های والای انسانی، الهی، آزادی و آزادگی دفاع می‎کنند.

وی به برنامه های در حال تولید و اجرا به مناسبت ایام اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: دهم شهریورماه کنگره سراسری شعر عاشورایی «حنجره‎های سرخ» به میزبانی الیگودرز و با حضور شعرای مطرح آیینی سراسرکشور برگزار خواهد شد.

 شهروسوند تصریح کرد: برگزاری چندین مجلس تعزیه و نمایش خیابانی در سطح شهرستان تا پایان ماه صفر برنامه ریزی و اجرا می‎شود.

سرهنگ مسلمی فرمانده سپاه ناحیه الیگودرز نیز در ادامه این نشست گفت: بسیج سازندگی با همه توان آماده همکاری و خدمت‌رسانی به همه بخش‌ها و دستگاه‌ها را دارد. 

مسلمی به رشادت های بسیجیان در طول 8 سال دفاع مقدس، اشاره کرد و اظهار داشت: عرصه دفاع همچنان ادامه دارد و در عرصه های اقتصادی، فرهنگی و هنری نیز نیاز به روحیه بسیجی و بسیجی وار باید کار صورت بگیرد. 

 فرمانده سپاه ناحیه الیگودرز ضمن اعلام آمادگی و همکاری با هنرمندان گفت: برای خلق آثار فاخر انقلابی برای تحقق تمدن نوین اسلامی در شهرستان الیگودرز با هنرمندان همکاری لازم را در این راستا خواهیم داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار