خبرهای داغ:
مسئول اجرایی ستاد فرمان امام (ره) در خراسان جنوبی خبر داد:

اعزام ۱۰۰ جهادگر خراسان جنوبی به کشور عراق

۱۰۰ جهادگر خراسان جنوبی، شب گذشته برای خدمات رسانی به زائران اربعین عازم کشور عراق شدند.
کد خبر: ۹۶۲۰۴۷۹
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، موسوی مسئول اجرایی ستاد فرمان امام (ره) در استان، در مراسم اعزام این جهادگران گفت: این جهادگران برای اولین بار برای خدمت رسانی به زائران اربعین به کشور عراق اعزام شدند.

موسوی افزود: این گروه از جهادگران با عنوان رهسپاران عصر ظهور جوانان ۲۰۲۰ از سوی ستاد اجرای فرمان امام (ره) به صورت رایگان با همکاری بنیاد شهید امور استان اعزام شدند.

وی با اشاره به اعزام ۶۰۰ زائر اولی در خراسان جنوبی به پیاده روی اربعین حسینی در قالب پویش برکت الحسین گفت: در این پویش زائر اولی‌ها با با همکاری و تعامل گروه‌های مردمی و جهادی و با اعتبار ۳ میلیارد تومان عازم مراسم پیاده روی اربعین حسینی می‌شوند.

مسئول اجرایی ستاد فرمان امام (ره) در استان افزود: از این افراد ۱۰۰ نفر زائر اولی آقا واجد شرایط و کم برخوردار دهک یک تا شش هستند که از طریق محلات ۲۰۲۰ با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان عازم مراسم پیاده روی اربعین حسینی می‌شوند.

موسوی گفت: همچنین ۱۸۸ نفر زائر اولی کم برخوردار با دهک خانوار یک تا پنج که توسط گروه‌های مردمی و جهادی همکار با ستاد شناسایی شده اند در مناطق محروم استان با کمک هزینه بلاعوض ۳.۵ میلیون تومانی عازم اربعین حسینی میشوند.

وی گفت: ۲۷۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه ۷ میلیون تومانی هم با بازپرداخت یک ساله به افراد واجد شرایط و زائر اولی شناسایی شده توسط گروه‌های همکار پرداخت می‌شود.

 

سال گذشته هم ۶۰۰ زائر اولی از خراسان جنوبی در دو قالب پویش سفیر احسان و خانه‌های احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به عتبات عالیات اعزام شدند.

نوفرستی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هم از اعزام جمعی از خانواده‌های شاهد و ایثارگر برای شرکت در مراسم اربعین حسینی خبر داد و گفت: جهادگران امشب نیز با عنوان هر جهادگر به نام یک شهید اعزام شدند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار