13 کارگاه تولیدی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بازوی برای تسریع و کیفیت طرح های عمرانی استان

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با بیان این مطلب و گرامیداشت 21 مرداد روز حمایت از صنایع کوچک گفت: کارگاه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سطح استان تنوعی از محصولات مصرفی در حوزه مسکن و طرح های عمرانی را تولید میکند.
کد خبر: ۹۶۲۰۵۲۷
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مصطفی بیک مداح در ادامه گفت: عمده تولیدات 2 کارگاه زاهدان شامل جدول، پازل، بلوک، تیرچه، درب و پنجره، اسکلت، خرپای تیرچه و بنچ مارک است.

وی افزود: درصورت تامین مصالح در سطح استان تنها در یک قلم 3 هزار متر طول تیرچه در این کارگاه ها تولید می شود.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: تعداد 100 نفر بصورت مستقیم در 13 کارگاه سطح استان مشغول به کار هستند که 45 نفر آنها در کارگاه های زاهدان اشتغال دارند 

بیک مداح گفت: تولید 180 دستگاه اسکلت دو طبقه 85 متری ، تولید روزانه 500 کیلو تا یک تن درب و پنجره و تولید 300 متر طول جدول تنها بخشی از تولیدات کارگاه های زاهدان در سال گذشته بوده است.

وی ادامه داد: تولید مصالح با کیفیت و ارزان قیمت و جلوگیری از توقف اجرای طرح های عمرانی از مزایای این کارگاه ها و تولیدات آنها است.

مدیر افزود بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: تجربه موفق بنیاد مسکن در تولید می تواند الگویی مناسب برای دیگر قسمت ها نیز تبدیل شود.

بیک مداح ادامه داد: در حوادثی همچون سیل امسال و سال های گذشته در جنوب استان این کارگاه ها نقش ویژه ای در سرعت و کیفیت کار بازسازی داشته اند.

وی در پایان تصریح کرد: بنیاد مسکن استان برای پاسخ به نیاز طرح های استان به دنبال توسعه این کارگاه های تولیدی است تا از ظرفیت های استان بویژه نیروی انسانی در جهت تولید بهره گرفت .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار