الگوی مدیریت در دولت تراز انقلاب اسلامی مدیریت جهادی است /شهید رئیسی مصداق بارز مدیریت جهادی بود

الگوی مدیریت در دولت تراز انقلاب اسلامی مدیریت جهادی است /شهید رئیسی مصداق بارز مدیریت جهادی بود
به گزارش خبرگزاری بسیج چابهار، جلسه جهاد تبیین با موضوع انتخابات در سالن جلسات فرمانداری شهرستان چابهار با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای اکبر پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان و مسئولین ادارات چابهار برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۶۴۱۲
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶

 

حجت الاسلام اکبر پور در این جلسه گفت: اولویت دادن به مردم و تلاش حداکثری برای رفع مشکلات مردم جامعه و طبقات محروم و آسیب پذیر جلوه دیگری از دولت انقلابی اسلامی است و رهبر معظم انقلاب هم در این خصوص خدمت به مردم را گفتمان اصلی و فلسفه وجودی دولت اسلامی عنوان کردند و بیان داشتند هیچ مسئله ای نباید مسئولان را از خدمت به مردم غافل کند.

وی امیدآفرینی، سخت کوشی و خدمت به مردم را از مهمترین ویژگی‌های آیت الله رئیسی دانست و گفت: معیشت و رضایت مردم همواره در اولویت کارهای رئیس جمهور شهید قرار داشت.

وی افزود: دولتمردان باید عادل، مردمی و ساده زیست باشند و از هرگونه تجمل گرایی پرهیز کنند و شکاف بین مردم و دولت را بین ببرند.

اکبرپور ادامه داد:کج کارکردی، ترک فعل برخی از مسئولان به عنوان یکی از دلایل مهم کاهش مشارکت مردم است که با اقدامات درست و صحیح و به موقع مسئولان در بخش‌های مختلف می‌توان اعتماد عمومی را تقویت کرد.

این مسئول افزود:مشارکت ضعیف در انتخابات راه را برای ورود افرادی با شایستگی کمتر باز میکند و در نتیجه مجلسی ضعیف به وجود خواهد آمد که نتوان صیانت از حقوق مردم و قانون گذاری صحیح را انجام داد.

حجت الاسلام اکبرپور با بیان اینکه امروزه دشمنان با تمام توان در راستای ترویج ناامیدی، یاس و بی‌اعتمادی و ناکارآمدی در میان مردم ایران تلاش می‌کنند، گفت: جهاد تبیین بهترین ابزار برای خنثی کردن این تلاش‌ها و توطئه‌های دشمن است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان خاطر نشان کرد: الگوی مدیریت در دولت تراز انقلاب اسلامی مدیریت جهادی است و شهید رئیسی عزیز مصداق بارز مدیریت جهادی بود.

وی در پایان اشاره کرد: هرکدام از شما مسئولین میتواند یک مبلغ جهاد تبیین برای شرکت و حضور مردم در انتخابات باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار