خبرهای داغ:

از ثبت مهر ورود به کشور عراق اطمینان حاصل کنید

ستاد مرکزی اربعین در اطلاعیه شماره ۳ خود با یادآوری برخی الزام های سفر به مسافران اربعین حسینی تاکید کرد هنگام عبور از مرز و ورود به کشور عراق از ثبت مهر ورود به کشور عراق اطمینان حاصل کنند.
کد خبر: ۹۶۲۰۵۵۹
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور امروز، دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ در اطلاعیه شماره ۳  ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) اعلام کرد: «کربلا طریق الاقصی».
 
بسمه تعالی
 
به اطلاع ملت عزیز و محبان اهل بیت (ع) و تمامی متقاضیان سفر اربعین حسینی (ع) می‌رساند:
 
۱ - مجدداً تاکید می‌شود: زائرین گرامی در هنگام عبور از مرز ایران و ورود به کشور عراق از درج مهر ورود به کشور عراق در گذرنامه خود اطمینان پیدا کنند. در صورت ثبت نشدن مهر خروج در گذرنامه، ورود غیرقانونی به کشور عراق محسوب می‌شود و امکان دارد دچار مشکلات فراوانی خواهند شد.
۲ - جهت رفاه حال هم میهنان گرامی و دریافت راهنمایی در همه امور مربوط به سفر اربعین از جمله حوادث، گمشدگان و دریافت راهنمایی، سرشماره‌های ۱۱۷ در ایران و ۱۲۸ در عراق آماده پاسخگویی هستند.
۳- از همه داوطلبین سفر اربعین درخواست می‌شود تا مدت زمان سفر خود را به مدت حداکثر ۶ روز به پایان رسانند.
۴ - به زائرین عزیز اربعین توصیه می‌شود حتی المقدور با خودروی شخصی به مرز‌های غربی کشور سفر کرده و در صورت امکان در پویش نذر سفر و ... نسبت به جابجایی هموطنان عازم مراسم اربعین حسینی (ع) را یاری کنند.
۵ - طبق اعلام سفارت جمهوری اسلامی ایران در عراق مبنی بر قانون ممنوعیت حمل پاور بانک در بار و یا همراه مسافر در پرواز‌های خروجی فرودگاه‌های عراق؛ لازم است این مهم نیز توسط زائران اربعین که در این ایام از ناوگان هوایی استفاده خواهند کرد، مورد توجه جدی قرار گیرد.»

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار