خبرهای داغ:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی خبر داد:

آمادگی کامل نیرو‌های راهداری خراسان جنوبی در خدمات‌رسانی به زائران اربعین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از آمادگی کامل نیرو‌های راهداری برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۲۰۰۳
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، جلال‌زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: در ۲ شاخه راهداری و حمل و نقل در ایام اربعین و دهه پایانی ماه صفر آمادگی کامل داریم و تا روز گذشته حدود ۴ هزار و ۵۰۰ مسافر به مرز‌های غربی کشور اعزام شده اند.

وی با اشاره به اینکه ۱۶۳ سفر در این ایام انجام شده است افزود: ۱۶۰ کامیون نیز به صورت رایگان وسایل مربوط به مواکب را به عراق انتقال داده اند.

جلال زاده با بیان اینکه مجتمع‌های بین راهی در شبانه روز رصد می‌شوند، گفت: ۲۲ نفر از همکاران راهداری نیز در مرز مهران مستقر هستند تا به زائران خدمت کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی افزود: تاکنون گزارشی مبنی بر تخلفات حمل و نقل در ایام اربعین گزارش نشده است، اما به محض اینکه گزارشی واصل شود، بررسی خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌های دهه پایانی ماه صفر افزود: با توجه به موج سفر‌ها به مشهد مقدس، تمامی راهدارخانه‌های استان در این ایام فعال خواهند بود و ناوگان حمل و نقل نیز آمادگی انتقال مسافران را دارند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری صدا و سیما 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار